اخبار داغ

به مناسبت روز شهردار؛

پایانه مسافربری نسیم شمال قزوین افتتاح شد

پایانه مسافربری نسیم شمال قزوین افتتاح شد
به مناسبت روز شهردار، پایانه مسافربری نسیم شمال قزوین به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: پایانه مسافربری نسیم شمال واقع در بلوار میرزا کوچک خان با اعتبار 100میلیارد ریال به مناسبت روز شهردار و با حضور مسوولان استانی و شهری به بهره‌برداری رسید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: با افتتاح این پایانه ماشین‌های برون شهری لاهیجان، رشت، گیلان و لوشان و همچنین سواری کرایه‌های مجاز برون شهری کوهین، محمودآباد، نظام‌آباد، ناصرآباد، حسین‌آباد، آق‌بابا و بشر در این پایانه مستقر شدند. 

محمدحسینی با اشاره به اینکه در سال گذشته عملیات عمرانی احداث پایانه نسیم شمال در برنامه کاری قرار گرفت که قسمتی از آن اجرایی شد، گفت: مهم‌ترین پروژه عمرانی این سازمان در سال جاری پایان پروژه نیمه تمام پایانه نسیم شمال شهر قزوین بود که اکنون به پایان رسیده است. 

وی اظهار کرد: با احداث این پایانه، تمام سفرهای شمال کشور به این پایانه انتقال یافته و بار ترافیکی درون شهری کاهش می‌یابد. 

این مسئول بیان کرد: پایانه نسیم شمال قزوین در بلوار میرزا کوچک خان، تقاطع نسیم شمال احداث شده است. 

وی در پایان گفت: احداث این پایانه با توجه به کاهش بار ترافیکی میدان 22 بهمن و همچنین مقاصد شمال و شمال غرب کشور در برنامه کاری قرار گرفته است. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه