اخبار داغ

به همت سپاه کُردستان صورت گرفت؛

پیشکسوتان و مدال آوران ورزش کُردستان تجلیل شدند/سردار یزدانی: جوان کُردستانی پتانسیل بالقوه ورزش را داراست/رونمایی از کتاب «بر سکوی افتخار»

پیشکسوتان و مدال آوران ورزش کُردستان تجلیل شدند/سردار یزدانی: جوان کُردستانی پتانسیل بالقوه ورزش را داراست/رونمایی از کتاب «بر سکوی افتخار»
همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار ورزش کُردستان به همت جامعه بسیج ورزشکاری سپاه استان کُردستان صبح امروز پنجشنبه با حضور سردار کاظم یزدانی رییس سازمان تربیت بدنی بسیج، جانشین سپاه بیت القمدس کُردستان، جمع کثیری از ورزشکاران، پیشکسوتان و مدال آوران ورزش در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار ورزش کُردستان به همت جامعه بسیج ورزشکاری سپاه استان کُردستان صبح امروز پنجشنبه با حضور سردار کاظم یزدانی رییس سازمان تربیت بدنی بسیج، جانشین سپاه بیت القمدس کُردستان، جمع کثیری از ورزشکاران، پیشکسوتان و مدال آوران ورزش در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

سردار یزدانی، رییس سازمان تربیت بدنی بسیج در این مراسم با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به جوانان، گفت: رهبر انقلاب جوانان را به تحصیل، تهذیب و ورزش تاکید و سفارش کرده‌اند.

,

 

,

وی اظهار کرد: این کلام رهبری برای من که بیش از 40 سال است در زمینه ورزش فعالیت می‌کنم، بسیار استراتژیک و مهم است.

,

 

,

نوای آبیدر - همایش تجلیل از نام آوران ورزش استان کُردستان

, نوای آبیدر - همایش تجلیل از نام آوران ورزش استان کُردستان,

 

,

رییس سازمان تربیت بدنی بسیج افزود: استان کُردستان با توجه به شرایط آب و هوایی مستعد، جوانان و استعدادهای بالقوه ورزشی بسیاری در زمینه ورزش دارد.

,

 

,

سردار یزدانی با اشاره به مشکل حاد وضعیت آب و و هوای خوزستان، ادامه داد: هیچ کسی نمی‌تواند حتی یک روز چنین هوایی را با وجود خاک و ریز گردهای فراوان تحمل کند.

,

 

,

وی استفاده از تجربه پیشکسوتان ورزشی را موجب پیشرفت جوانان برشمرد و تاکید کرد: ورزشکاران باید در تمرینات باید از توان و تجربیات پیشکسوتان نیز استفاده کنند زیرا تجربه از علم بالاتر است.

,

 

,

وی در ادامه به کلمه تهذیب که در فرمایشات مقام معظم رهبری نام برده شد، عنوان کرد: تذهیب کلمه مهمی است و اگر کسی در مسئله قهرمانی کار می‌کند  باید تذهیب نفس را مورد توجه خود قرار دهد زیرا این دنیا گذرا است و تمامی مسائل آن نیز در گذر است نباید برای مسائل ناچیز  نفسانی، دنیا و آخرت خود را به هدر دهند.

,

 

,

کُردستان فرهنگی، در امر ورزش نیز حرفی برای گفتن دارد

,

"سردار فلاح" جانشین فرمانده سپاه کُردستان نیز در ابتدای این دیدار با اشاره به فرهنگی بودن استان کُردستان، گفت: کُردستان علاوه بر فرهنگ، در امر ورزش نیز موفق بوده و در عرصه جهاد و شهادت نیز، پیشمرگان مسلمان زیادی را در دل خود جای داده است.

,

 

,

وی امنیت کنونی پایدار کُردستان را مرهون خون شهیدان دانست و افزود: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و در تمامی عرصه‌های علمی‌فرهنگی و ورزشی این مجاهدت‌ها دیده می‌شود.

,

 

,

جانشین فرمانده سپاه کُردستان تصریح کرد: 48 شهید ورزشکار کُردستان نشانگر مجاهدت‌های شهیدان در همه عرصه‌ها بوده و الگوی مناسبی برای جامعه جوان هستند.

,

 

,

سردار فلاح با اشاره به نگاه متفاوت غربی‌ها با ورزش، تاکید کرد: جوان ورزشکار ایرانی با بهره گیری از الگوهای اسلامی پا به میدان مسابقه و رقابت می‌گذارد که نقطه مقابل تجاری سازی ورزشی در غرب است.

,

 

,

در ادامه این مراسم، از چهره‌های شاخص، نامی، پیشکسوت و مدال آور ورزش استان تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

,

 

,

همچنین در حاشیه این مراسم، کتاب "بر سکوی افتخار" نوشته "علی کلوندی" از تالیفات دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‍های دفاع مقدس سپاه کُردستان که مروری بر شهدای ورزشکار کُردستان دارد، رونمایی شد.

,

 

,

نوای آبیدر - همایش تجلیل از نام آوران ورزش استان کُردستان

, نوای آبیدر - همایش تجلیل از نام آوران ورزش استان کُردستان,

 

,

عکس از: فریاد فاتحی نیا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه