اخبار داغ

زندگی با طعم حراست از ارزش ها

زندگی با طعم حراست از ارزش ها
ارزش های دفاع مقدس سرمایه های اجتماعی ما هستند که حراست و حفاظت از این سرمایه ها یک وظیفه عمومی است،همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و باید این ارزش های معنوی را پاس بداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم رضاخانی در تبریزبیدار نوشت؛ 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار ,



کاروان های راهیان نور یک ظرفیت ارزشمند فرهنگی در جهت تقویت این فرهنگ ارزشمند در جامعه است:

اردوی راهیان نور یکی از برنامه‌های ارزشمند فرهنگی است که از شهدا برای جامعه ایرانی اسلامی به ارث رسیده است ،یکی از راه‌های انتقال مفاهیم فرهنگی و تاریخی، نشان دادن اماکن آن رویداد به نسل بعدی است و مشاهده و یادآوری رشادت‌ها و استقامت رزمندگان دفاع مقدس در برابر دشمنان تا دندان مسلح می‌تواند برای نسل جدید تاثیرگذار و قابل لمس باشد.

این در حالی است که دشمنان جمهوری اسلامی ایران در جنگ هشت ساله با همه تجهیزات خود وارد شدند اما رزمندگان ایرانی با کمترین ابزارهای جنگی و فقط با سلاح توکل، ایمان و استقامت توانستند پیروز جنگ باشند ،با رشادت‌های رزمندگان حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را از دست نداده‌ایم و خون‌های شهدا موجب عزت و سربلندی نظام شده است.

با توجه به اینکه راهیان نور یکی از برنامه‌هایی است که انعکاس جهانی دارد، لازم است که مسؤولان با همه توان از این برنامه حمایت کنند و اگر این حمایت از سوی مسؤولان صورت نگیرد نشان‌دهنده‌ باور ضعیف آن‌ها در حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور است.

استقبال جوانان از راهیان نور حاکی از عشق آنها به شهداست امسال همانند سنوات گذشته حضور پرشور خانواده‌ها را در منطقه راهیان نور شاهد هستیم که از این بین استقبال جوانان از مناطق راهیان نور چشمگیر هست، این حضور حاکی از عشق جوانان عزیزمان به شهدا است، امنیت و اقتدار این سرزمین و نظام اسلامی ما حاصل از جان گذشتگی شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران پر افتخار دفاع مقدس است که باید ارزش های تولید شده آن روزگاران برای جامعه امروز روایت و بازخوانی شود.

ارزش های دفاع مقدس سرمایه های اجتماعی ما هستند که حراست و حفاظت از این سرمایه ها یک وظیفه عمومی است،همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و باید این ارزش های معنوی را پاس بداریم.

تا پایان تعطیلات نوروزی این ایستگاهها همراه با حضور راویان برجسته و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برپاست و از تمامی ملت شریف ایران اسلامی می خواهم که حتی یک بار هم شده در این مناطق حضور پیدا کنند چراکه این امنیت، آسایش و آزادی که امروز در کشور داریم را مدیون شهدایی هستیم که جان شیرین خود را در همین سرزمین و در دفاع از کشور تقدیم کردند و در یک جمله باید گفت که این سرزمین پاک و مطهر است و ما تا ابد به این شهدا بدهکاریم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه