اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات ائتلاف پیروان ولایت قزوین:

مسئولان پاسخگوی آنچه قول داده‌اند، باشند

مسئولان پاسخگوی آنچه قول داده‌اند، باشند
رئیس ستاد انتخابات ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین خدمت به مردم و تعهد در مقابل جامعه را از وظایف اصلی مسئولان برشمرد و افزود: نگاه استراتژیک اعضای پیروان ولایت بر نشان دادن چهره ای در خور نام قزوین و مردم با فرهنگ و اصیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، نشست خبری با حضور دبیر و تعدادی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف پیروان ولایت و اصحاب رسانه به منظور تشریح و بیان اقدامات صورت گرفته توسط ائتلاف در جهت تنظیم لیست و معرفی لیست حوزه انتخابیه شهر قزوین ظهر امروز(پنج شنبه) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


علی نجف‌آبادی رئیس ستاد انتخابات ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین، در این نشست اظهار کرد: به دنبال برگزاری دو رویداد بزرگ در بحث انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سال 96 ائتلاف بزرگ پیروان ولایت در قزوین همت خود را برای تهیه لیستی قوی و کارآمد به کار بست. 

وی افزود: انقلاب اسلامی درایران برگرفته شده از ریشه‌‎های عمیق مردم‌سالاری است و اقشار مختلف همواره در صحنه‌های مختلف با وجود هجمه‌های سنگین استکبار حضور داشته و دارند.

رئیس ستاد انتخابات ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین با بیان اینکه مردم‌سالاری دینی یکی از شاخصه‌های مهم انقلاب اسلامی است، گفت: ائتلاف پیروان ولایت دراستان قزوین هم‌پای سراسر کشور برای انتخابات پیش رو محکم تر از همیشه در صحنه حاضر شده و برای حفظ و ارتقاء میزان مشارکت و مردم‌سالاری در نظام اسلامی تلاش خواهد کرد.

وی ادامه داد: شفافیت در سرلوحه کار ائتلاف پیروان در قزوین خواهد بود چرا که ما به دنبال شهری آباد و شورایی تحول‌آفرین که چشم‌اندازی زیبا را برای شهرقزوین به وجود آورد هستیم.

مردم به شاخصه‌ انقلابی‌گری کاندیداها توجه کنند
نجف‌آبادی با بیان اینکه باید کیفیت زندگی در شهر به گونه‌ای باشد که شاهد شهری سربلند در کشور و در شأن نام قزوین باشیم، تصریح کرد: باید شهرداری کارآمد و متحد داشته باشیم که این اتفاق نیازمند حضور افرادی توانمند در شورای شهر قزوین است.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه مسئولان پاسخگوی آنچه قول داده‌اند باشند، اضافه کرد: ائتلاف پیروان ولایت پاسخگوی آنچه قول داده می‌باشد از این رو مسئولیت‌پذیری را یکی از وظایف اصلی خود در مقابل مردم و جامعه می‌دانیم.

نجف‌آبادی خدمت به مردم و تعهد در مقابل جامعه را از وظایف اصلی مسئولان برشمرد و افزود: نگاه استراتژیک اعضای پیروان ولایت بر نشان دادن چهره ای در خور نام قزوین و مردم با فرهنگ و اصیل است.

وی بیان کرد: صداقت و راستی باید در انجام کارها و ایجاد اعتماد عمومی درراس امور باشد و این امر با عملکردی قوی و تشکیل کار گروهی و تیمی قدرتمند میسر خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین در پایان خاطرنشان کرد: مردم ضمن مشارکت بالا در صحنه انتخابات، در انتخاب کاندیداهای حاضر درانتخابات به شاخصه‌های انقلابی‌گری توجه کرده تا شاهد حضور افرادی قدرتمند در شورای شهر و ریاست جمهوری باشیم.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه