اخبار داغ

برتری کانون مساجد اشتهارد در البرز

برتری کانون مساجد اشتهارد در البرز
در آئینی که با حضور حشمتی معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد کانون فرهنگی مساجد اشتهارد به عنوان کانون برتر استان معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تات خبر، در آئینی که با حضور حشمتی معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد، کانون فرهنگی مساجد اشتهارد به عنوان کانون برتر استان معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

مسعود جمشیدی  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشتهارد از برتری کانون مساجد اشتهارد در آئین تجلیل از کانون های برتر استان خبر داد.

,

وی که در این آئین به عنوان مدیر برتر استانی در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد هم معرفی شد گفت: سابقه ی مذهبی اشتهارد و حضور فعال جوانان و نوجوانان این شهرستان در برنامه های کانون های مساجد در طول سال بسیار مثبت و سازنده بوده است.

,

جمشیدی ادامه داد: ارتباط تنگاتنگ و صمیمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشتهارد با کانون های مساجد و تلاش مسئولین این کانون ها موجب شد تا امسال هم کانون مساجد اشتهارد به جایگاه شایسته خود در استان دست یابد.

,

وی افزود: در حال حاضر نزدیک به بیست کانون فرهنگی مساجد در سطح شهر فعال هستند که اعضای این کانون ها هم در جهت توسعه ی فرهنگ اسلامی شهری و سبک زندگی اسلامی در برنامه های مختلف مشارکت خوبی داشته اند.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشتهارد با اشاره به برخی از برنامه های کانون های مساجد گفت: یکی از این موارد برگزاری کلاس های قرآنی مختلف در راستای تقویت بنیه ی قرآنی جوانان و نوجوانان بوده است .

,

جمشیدی برنامه ی اعتکاف که هر ساله در اکثر مساجد شهر و روستا برگزار می شود را از دیگر برنامه های مهم کانون های مساجد عنوان کرد و گفت: از دیگر برنامه های کانون مساجد برگزاری جزء خوانی قرآن کریم بوده که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

,

گفتنی است مسعود جمشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشتهارد برای دومین سال متوالی به عنوان مدیر نمونه ی ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان های استان در حوزه فعالیت کانونهای فرهنگی هنری مساجد معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه