اخبار داغ

تبلیغ زودهنگام یک نامزد انتخابات شورای شهر کرج درسایت خبری رسمی+ تصویر

تبلیغ زودهنگام یک نامزد انتخابات شورای شهر کرج درسایت خبری رسمی+ تصویر
امروز(جمعه) یکی از سایت های خبری استان البرز تبلیغی آشکار و پرطمطراق از یکی از نامزدهای انتخابات آتی شورای شهر کرج را در لابلای اخبار خود منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «طنین شهر»، امروز (جمعه 27 اسفند) در حالی که هنوز زمان ثبت نام  نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا فرا نرسیده است،  یکی از سایت های خبری استان البرز با تشریح کارنامه کاری فردی که سابقه عضویت در شورای شهر کرج را دارد، حضور دوباره وی در این عرصه را با تیتر " شورا مدیران خوش نام را صدا می کند" اعلام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از «, طنین شهر, »، امروز (جمعه 27 اسفند) در حالی که هنوز زمان ثبت نام  نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا فرا نرسیده است،  یکی از سایت های خبری استان البرز با تشریح کارنامه کاری فردی که سابقه عضویت در شورای شهر کرج را دارد، حضور دوباره وی در این عرصه را با تیتر " , شورا مدیران خوش نام را صدا می کند, " اعلام کرده است.,

, , ,

در متن خبر این سایت  علاوه بر نام بردن مستقیم از فرد مورد نظر  و  بیان سِمت کنونی وی در استان از حمایت مستقیم او از دولت تدبیر و امید نیز سخن به میان آورده شده است.

,

گفتنی است؛ در ماه های اخیر بارها شهروندان شهر کرج  شاهد چنین تحرکات زودهنگامی (سخنرانی در کارگاه آموزشی کسب مهارت برای شرکت در انتخابات و...) بودند که البته بسیار نا محسوس تر از تبلیغ پرطمطراق این نامزد احتمالی شورای شهر بوده است.

,

, , ,

با این وجود انتظار می رود، اکنون که هر ثانیه فضای انتخاباتی و رقابت در شهر جدی تر می شود  مسئولین در  امر نظارت نیز با دقت بیشتری مواضع طیف های مختلف سیاسی را رصد و کنترل کنند چرا که قطعا  اگر شهروندان تصور کنند به افرادی خاص  آزادی عمل داده می شود، این امر خطیر زیر سوال خواهد رفت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه