اخبار داغ

عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم:

دشمنان هم می دانند بدون تاثیر ایران ، تحولی در منطقه رخ نخواهد داد

دشمنان هم می دانند بدون تاثیر ایران ، تحولی در منطقه رخ نخواهد داد
عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم با اشاره به تحولات منطقه ، گفت: به خوبی شاهد هستم که دشمن هم به این موضوع اعتراف می کند که بدون خواست و نفوذ ایران هیچ تحولی در منطقه روی نمی دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین ملک زاده در گفتگو با خبرنگار فرهنگ نگار با اشاره به تحولات منطقه و نقش ایران ، اظهار داشت:  نقش ایران در بحث مقاومت در منطقه تقریبا بر همگان روشن می باشد و تجربه ای که جمهوری اسلامی ایران در مباحث مقابله با دشمنان داشته است به ویژه در بسیج نیروهای  انقلابی علیه مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران که این تجربه را  به نحو احسن توانست در مقاومت منطقه در سوریه ، عراق ، لبنان ، یمن و بحرین  به خوبی نشان دهد.
وی افزود: ما به خوبی شاهد هستم که دشمن هم به این موضوع اعتراف می کند که بدون خواست و نفوذ ایران هیچ  تحولی در منطقه روی نمی دهد.
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ادامه داد: حتی دشمنان و  آمریکا هم اذعان می کنند که اگر بخواهند روند و تحولی در منطقه داشته باشند باید با حمایت جمهوری اسلامی ایران باشد.
وی با اشاره به دستگیری شیخ عیسی قاسم، بیان داشت: اخیرا در بحرین شیخ عیسی قاسم را برای چندمین بار به پای میز محاکمه بردند تا حکم او را صادر کنندولی باز تحت تاثیر نفوذی که جمهوری اسلامی ایران داشت آنها دچار ربع و وحشت شدند و همچنان هم جرات نمی کنند این اتفاق را برگزار و حکم را صادر کنند و آن را به تاخیر می اندازند  که این ها نشان از نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه می باشد.
عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به تحولات یمن خاطرنشان شد: در یمن شاهد هستیم عربستان با حمایت آمریکا چند سالی است که جنایات فراوانی را مرتکب می شود ولی آن چیزی که توانسته یمن را حفظ کند و مقاومت مردمی یمن را در جبهه برابر عربستان و آمریکا پیروز میدان کند همین نفوذ و حمایت معنوی جمهوری اسلامی ایران بوده است که آنها توانسته اند در عرصه های مختلف پیروزی های مختلفی را بدست بیاورند .
وی در ادامه ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران به دلیل جایگاه منطقه ای خود در بهترین موقعیت قرار دارد و این فرصت طلایی و تاریخی است که در این وضعیت فعلی به وجود آمده است ولی متاسفانه با وجود این مسئله بعضی از جریانات که داخلی هم هستند به این قضیه توجه ندارند و گاهی باعث می شوند این قدرت بزرگ جمهوری اسلامی نادیده گرفت شود و در برابر دشمن گاهی ضعف ها و انفعالاتی را نشان بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار, فرهنگ نگار,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه