اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خبر داد؛

افزایش و تشدید اقدامات انتظامی و ترافیکی پلیس نیشابور در عید نوروز

افزایش و تشدید اقدامات انتظامی و ترافیکی پلیس نیشابور در عید نوروز
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از افزایش و تشدید اقدامات انتظامی و ترافیکی با هدف تامین نظم و امنیت زائران و مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در گفتگو با خبرنگار عطارنیوز با اشاره به جایگاه بالای فرهنگی ،تاریخی و هم چنین موقعیت خاص شهرستان نیشابور افزود : امیدواریم با تمهیدات و وحدت عمل بین دستگاه های انتظامی، امدادی و خدماتی در نوروز امسال شاهد کاهش تصادفات و تلفات رانندگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز , عطارنیوز,


وی خاطر نشان کرد: برای امنیت پایدار در سطح شهرستان پیش بینی های لازم و اقدامات خوبی به عمل آمده است از جمله افزایش دو برابری گشت های انتظامی محسوس و نامحسوس درایام عید نوروز ،استقرار ایستگاه های ثابت پلیس در کلیه اماکن تفریحی ، تاریخی ، گردشگری مزین به نام شهدای اخیر پلیس نیشابور، فعال شدن همه بخش های اطلاعاتی، ترافیکی و عملیاتی از جمله این اقدامات است .

,
,


بیات مختاری یکی دیگر از کارهای مثبت صورت گرفته را تهیه و چاپ پانزده نمونه بروشور به تیراژ 20 هزار نسخه از سوی معاونت اجتماعی با کمک معاونت اجتماعی استان در موضوعات مختلف (اجتماعی –راهنمایی – فضای مجازی و هشداری )برای رانندگان و مسافران برشمرد و تاکید کرد :هدف ناجا آرامش و نشاط بهاری، با قانونمندی و نظم اجتماعی است که امیدواریم با تعامل و همکاری همه اقشار مختلف مردم، این مهم تحقق یابد.

,
,


فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در پایان از همکاری و کمک سایر دستگاه های امدادی و خدماتی سطح شهرستان و هم چنین خبرنگاران در اطلاع رسانی سریع و دقیق اخبار تقدیر و تشکر کرد و تصریح کرد: با افزایش خطوط شماره تلفن 110شهرستان در این ایام، پلیس به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های ضروری شهروندان می باشد.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه