اخبار داغ

فرمانده پلیس راه استان مازندران خبر داد

کاهش 52 درصدی وضعیت تصادفات و کشته‌ها نسبت به سال گذشته

کاهش 52 درصدی وضعیت تصادفات و کشته‌ها نسبت به سال گذشته
فرمانده پلیس راه استان مازندران از کاهش 52 درصدی وضعیت تصادفات و کشته‌ها نسبت به سال گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  بلاغ، با بیان اینکه از شب گذشته ترافیک استان مازندران شرایط نوروزی را تجربه کرده، اظهار کرد: مسافرت‌های نوروزی از شب گذشته شروع شده است و از امروز صبح نیز موجی ملایم از پایتخت به سمت استان مازندران حرکت کردند که بنظر می‌رسد بیشتر بومیان ساکن در پایتخت بوده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: در حال حاضر تردد ترافیک در راه‌های استان بویژه در سه راه مواصلاتی پایتخت به سمت استان مازندران؛ محور‌های کندوان، سوادکوه و هراز پرحجم اما روان است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران با ابراز خرسندی از اینکه تاکنون علی‌رغم حجم بالا هیچ‌گونه انسداد احتمالی یا راه‌بندان در راه‌های استان اتفاق نیافتاده، خاطرنشان کرد: امروز و روز گذشته، شاهد کاهش 52 درصدی وضعیت تصادفات و کشته‌ها نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

قدمی تصریح کرد: برای اجرای طرح نوروزی حدود 200 خودرو و هزار نفر به‌طور مستقیم از پلیس راه و دیگر ارگان‌های مرتبط مانند اداره راهداری و راهواران محله در جاده‌های استان حضور دارند.

وی با بیان اینکه راه‌های استان مازندران دارای شرایط خاصی است و بسیاری از راه‌های کوهستانی استان باریک و دو طرفه است، افزود:بیشتر تصادفات استان ناشی از ارتکاب تخلفاتی مانند انحراف به چپ، سبقت و سرعت غیرمجاز و رعایت فاصله طولی است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران با اشاره به شرایط جوی استان، بارندگی فراوان و لغزنده راه‌ها،بر حرکت با سرعت مطمئنه و توجه به تابلوهای منصوب در راه‌ها تأکید کرد.

قدمی با بیان اینکه از 25 اسفند در هر سه محور محدودیت‌ها در حال اجرا است، بر لزوم مطابقت دادن سفرها با این محدودیت‌ها و مدیرت زمان تأکید و اظهار کرد: زمان سفر جزئی از سفر است و برای یک سفر ایمن علاوه بر کنترل فنی، به‌ازای هر دو ساعت رانندگی حدود ده دقیقه استراحت کنند.

وی در پایان گفت: برای اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی از شماره 120 راهور و 88255555 پلیس راه استفاده کنند.
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه