اخبار داغ

نماینده مازندران در مجلس شورای اسلامی:

مرکبات مرغوب مازندران در انبارها باقی مانده و خریداری ندارد/خسارت جبران‌ناپذیر باغداران

مرکبات مرغوب مازندران در انبارها باقی مانده و خریداری ندارد/خسارت جبران‌ناپذیر باغداران
نماینده مردم قائم‎شهر،سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس گفت: پس از بارش شدید برف مرکبات مرغوب شمال بفروش نمی‌رسد و خریداری برای خرید این محصولات وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از قائم آنلاین، عبدالله رضیان در آخرین نشست شورای اداری شهرستان قائم‎شهر با اشاره به مشکلات زیرساختی موجود در قائم‎شهر، اظهار کرد: بیمارستان رازی قائم‎شهر به عنوان بیمارستان دولتی این شهرستان که با مشکلات متعددی روبه‎رو است در دیدار اخیر با وزیر بهداشت مبلغ 2 میلیارد تومان تخصیص دریافت شد تا حداقل به صورت موقتی کمی از مشکلات این بیمارستان رفع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قائم آنلاین,

وی افزود: راه‌های مواصلاتی به شهرستان قائم‌شهر یکی دیگر از مشکلات زیرساختی این شهرستان است که باید به آن رسیدگی شود و مشکل جاده جویبار به قائم‎شهر باید هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم قائم‎شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دغدغه بسیار جدی که پس از بارش شدید برف برای باغداران و کشاورزان وجود دارد باید پیگیری شود و تولیدکنندگان این شهرستان با مشکلات زیادی روبه‎رو هستند.

این مسؤول ادامه داد: هم اکنون باغداران و سورتینگ‌داران قائم‎شهری محصولات مرغوب خود را نمی‌توانند بفروش برسانند چراکه خریداری برای خرید مرکبات وجود ندارد.

رضیان به قیمت پایین مرکبات مازندران اشاره کرد و گفت: با وجود قیمت پایینی که برا مرکبات شمال قیمت‌گذاری شد اما با همین قیمت نیز مشتری وجود ندارد و باغداران خسارت جبران‌ناپذیری را متحمل می‌شوند.

وی تصریح کرد: دولت باید با یک برنامه‌ریزی درست از باغداران شمال حمایت کند و محصولات مرغوب باقی‌مانده از این تولیدکنندگان خریداری شود تا متضرر نشوند.

نماینده مردم قائم‎شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: از عملکرد خوب و موفق شهردار قائم‎شهر تشکر می‎کنم و امیدوارم در سال 96 نیز بتوان شهر را بهتر و سالم‌تر از این بهبود بخشیم.

این مسؤول در پایان به انتخابات 96 اشاره کرد و گفت: امیدواریم انتخابات پرشور که خواسته‌ مقام معظم رهبری است را در سال 96 برگزار کنیم و با انتخابی درست موجب پیشرفت شهر و کشور شویم.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه