اخبار داغ

نماینده مردم چالوس در مجلس:

دولت در رونق اقتصادی کشور موفق نبود/ تعطیلی موسسات مالی نشانه ضعف دولت است

دولت در رونق اقتصادی کشور موفق نبود/ تعطیلی موسسات مالی نشانه ضعف دولت است
نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس گفت: اگرچه آمارها نشان از کاهش تورم دارد، اما در حوزه اقتصادی دولت نتوانست رونق اقتصادی را به نتیجه برساند زیرا نظارت بر امور اقتصادی مناسب نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از چالوس ما، قاسم احمدی لاشکی در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان چالوس ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز اظهار کرد: سال پایانی کار دولت است و با وجود آنکه کشور با محدودیت، تحریم و تهدیدهای زیادی روبرو بود توانست به خوبی وظایف خود را انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چالوس ما,

وی به توافق هسته‌ای ایران اشاره کرد و افزود: شاید آنچه میخواستیم در مورد برجام رخ نداد، اما اگر آن را هیچ در نظر بگیریم هم بی‌انصافی است.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وضعیت درمانی چالوس از ۴ سال پیش تاکنون بسیار بهتر شده است و در ماه‌های آینده نیز بخش هتلینگ و دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان رازی چالوس بهره‌برداری می‌شود، وجود بیمارستان امام رضا (ع) سپاه نیز در شهرستان نعمتی است.

احمدی لاشکی تصریح کرد: امروز تمام شهر مرزن‌آباد و بیشتر روستاهای آن گازرسانی شده است، در حوزه راه نیز تونل شهری و پل کمربندی چالوس در یک سال گذشته آماده شده است که نشان از خدمات مناسب در این بخش دارد.

وی افزود: قطعه یک آزادراه تهران شمال با جدیت در حال پیگیری است و به زودی آماده استفاده می‌شود.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت تصریح کرد: اگرچه آمارها نشان از کاهش تورم دارد، اما در حوزه اقتصادی دولت نتوانست رونق اقتصادی را به نتیجه برساند زیرا نظارت بر امور اقتصادی مناسب نیست.

این نماینده مجلس ادامه داد: تعطیلی موسسات مالی اعتباری مانند ثامن‌الحجج و کاسپین نشانه ضعف نظارت بانک مرکزی است و ادامه آن موجب بی‌اعتمادی مردم به نظام می‌شود.

احمدی لاشکی به تصویب بودجه سال 96 در مجلس اشاره کرد و یادآور شد: در بودجه سال آینده سعی شده است قیمت بنزین، گاز و سایر حامل‌های انرژی افزایش نیابد، در ضمن تولید نفت ایران به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه در روز رسید و این موجب بهبود وضعیت اقتصادی در سال آینده می‌شود.

وی در پایان با اشاره به انتخابات اردیبهشت سال 96 ادامه داد: باید طوری برخورد کرد که انتخاباتی پرشور، مشارکتی و رقابتی برگزار شود، در عین حال در انتخابات باید شایسته‌سالاری ملاک باشد نه ثروت و این همان رسالت انقلاب اسلامی است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه