اخبار داغ

مسول کمیته خواهران خادمین شهدا خوزستان :

خادمین خواهر سراسر کشور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند

خادمین خواهر سراسر کشور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند
۳۲۰ نفر از خادمان خواهر در قالب ۴ دوره هفت روزه از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسول کمیته خواهران خادمین شهدا خوزستان در گفت وگو با خبرنگار بانوپرس با اشاره به اعزام خادمین خواهر به مناطق عملیاتی جنوب کشورگفت: خادمین خواهر در ۴ دوره هفت روزه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بانوپرس , بانوپرس,

تاجدینیان جنوب اظهار داشت: ۳۲۰ نفر از خادمان خواهر در قالب ۴ دوره هفت روزه از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

,

وی با اشاره به اینکه امسال سال سومی است که اعزام خادم صورت می گیرد اظهار داشت سپاه هر استان مسئولیت کمیته خادمین را بر عهده گرفته است .

,

وی تصریح کرد : نحوه ثبت نام به این صورت است که عموم مردم می توانند در این طرح شرکت کنند .  افراد بعداز انجام مصاحبه و گزینش انتخاب و با توجه به سهمیه هر استان به مناطق اعزام می شوند.

,

تاجدینیان افزود: قبلا هم این اعزام ها بوده ولی الان این اعزام ها به شکل سازماندهی شده انجام می گیرد.

,

وی تاکید کرد : دوره های اعزام در سال های قبل ده روزه بود که امسال به دلیل استقبال زیاد خواهران، دوره ها را به بازه های هفت روزه کاهش دادیم تا بتوانیم افراد بیشتری را به مناطق اعزام کنیم. در هر دوره ۸۰ نفر به مناطق اعزام می شوند.

,

مسول کمیته خواهران خادمین شهدا خوزستان با بیان اینکه کار خادم ، زائر داری می باشد اضافه کرد: هدف از اعزام خادمین از یک طرف کمک به زانرین و رفع مشکلات احتمالی و در یک کلام زائر داری می باشد و از طرف دیگر کمک به خود خادم می باشد که در آن حالتی که فضای معنوی را برای زائر آماده می کند و محیطی را مهیا می کند که زائر راحت تر رفت و آمد داشته باشد در همان حال خدام باید همراه با تهذیب نفس از سجایای اخلاقی شهدا استفاده کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه