اخبار داغ

دیدار پزشکان لرستانی با شهید زنده+تصاویر

دیدار پزشکان لرستانی با شهید زنده+تصاویر
جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با شهید زنده سید نورخدا موسوی دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک سرهنگ نبی اله شمس بیرانوند مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان در این دیدار وجود سید نور خدا موسوی؛ جانباز سرافراز  لرستانی را برای همه مایه نعمت و برکت دانست و گفت: نگهداری و پرستاری از این جانباز خوشنودی و رضای خداوند را به دنبال دارد در همین راستا از خانواده این جانباز سرافراز که در نگهداری و پرستاری آن سنگ تمام گذاشته اند تشکر و قدردانی می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

دیدار پزشکان لرستانی با شهید زنده

, دیدار پزشکان لرستانی با شهید زنده,

ﻭﯼ افزود: در این دیدار پزشکان فوق تخصص، متخصص، جراح، پرستار و دندانپزشکان بنا به مشکلات سید نور خدا موسوی به وی خدمت‌رسانی کردند.

,

حجت الاسلام هادی گراوند، معاون نماینده نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان  با اشاره به ویژگی های پیغمبر(ص) گفت: قدردانی عملی از جان فشانی های این عزیز یک نوع معروف عملی و تکریم جایگاه ایثارگران و جانبازان و حضور در محضر سید بزرگوار سبب خانه تکانی دل می شود و خیلی برکات دارد.

,

دیدار پزشکان لرستانی با شهید زنده0

, دیدار پزشکان لرستانی با شهید زنده0,

وی با اشاره به زحمات مستمر خانم حافظی و ثابت قدم ماندن دراین ارزش دینی اظهار داشت:  ماندن پای ارزش ها و اصول ها امروزه دردوره ی آخرالزمان ارزش ویژه دارد و اجر حضرت عالی محفوظ است در درگاه خداوند و ارائه الگوی زینب وار خیر و برکات ویژه ای جناب سید بزرگوار دارند و واسطه ی خیر هستند.

,

کبری حافظی همسر جانبازصد در صد سید نور خدا موسوی گفت: بهترین لحظات زندگی من و فرزندانم لحظاتی است که کادر پزشکی به دیدار ما می آیند و چون مابعد از خداوند بودن آقا سید را از پزشکان می دانیم.

,

دیدار پزشکان لرستانی با شهید زنده1

, دیدار پزشکان لرستانی با شهید زنده1,

سید نور خدا موسوی یکی از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی است که در درگیری با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی از ناحیه سر مجروح شد و اکنون هشت سال است که با 100 درصد جانبازی در کما به سر می‌برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه