اخبار داغ

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور:

فعالیت ۱۴۰۰ پایگاه امداد جاده ای در سراسر کشور/ ۲۰ هزار جوان داوطلب در طرح نوروزی مشارکت دارند

فعالیت ۱۴۰۰ پایگاه امداد جاده ای در سراسر کشور/ ۲۰ هزار جوان داوطلب در طرح نوروزی مشارکت دارند
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: نوروز امسال در سراسر کشور بیش از یک هزار و ۴۰۰ پایگاه امداد جاده ای در محورهای مواصلاتی دایر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،  مصطفی محمدیون در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به سفر دوره ای به استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان و کردستان اظهار کرد: این سفر با هدف بازدید از پایگاه های جوانان و امداد و نجات هلال احمر و ارزیابی عملکرد و امکانات و تامین و تجهیز آنها صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با تقدیر از تلاش جوانان و حضور آنها ، افزود: در بازدیدهایی که داشته ایم، نظم و حضور با انگیزه و با شور و نشاط جوانان، خارج از حد انتظار ما بود.

,

وی با اشاره به اینکه در سراسر کشور بیش از یک هزار و ۴۰۰ پایگاه هلال احمر در ایام نوروز برپا شده است، گفت: از این تعداد ۷۰۰ پایگاه مربوط به حوزه جوانان است که ۲۰ هزار جوان در حوزه سازمان جوانان مشغول به فعالیت هستند.

,

محمدیون تصریح کرد:هم چنین در بخش امداد و نجات ۲۷ فروند هلی کوپتر نیز برای عملیات آماده و سه هزار خودروی امداد و نجات جاده ای نیز در حال آماده باش هستند.

,

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه این سازمان در سراسر کشور ۱۰ هزار نیروی رسمی و پیمانی دارد، اظهار کرد: در کنار این نیروهای امدادی، ۵۰ هزار نیروی داوطلب که در حوزه امداد و نجات فعالیت دارند و بیش از یک میلیون نفر نیز در بخش جوانان به صورت داوطلب عضو هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه