اخبار داغ

در آستانه نوروز 96؛

رشد نرخ بیکاری در البرز، جوانان کرج را حاجی فیروز کرد + تصاویر

رشد نرخ بیکاری در البرز، جوانان کرج را حاجی فیروز کرد + تصاویر
چکیده نتایج طرح آمارگیری نیروی کار در سال ۹۵ نشان می دهد نرخ بیکاری استان البرز که در سال ۹۴ عدد ۱۲٫۴ بود در سال ۹۵ به ۱۴٫۳ رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ در آستانه بهار و چند روزی که بیشتر تا پایان سال باقی نمانده است حاجی فیروز، نوید بخش تازه شدن طبیعت به بازار کرج آمد، اگر چه پیش از این حاجی فیروز در کوچه ها و محلات خبر از رسیدن بهار و نوروز می داد، اما این روزها لابه لای خودروها سرگردان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

در واپسین روزهای سال ۹۵ حاجی فیروز که چهره سیاهش حکایت از شب های بلند زمستان داشته و قرمزی لباسش نماد آمدن بهار است در چهار راه ۷ تیر کرج از میان خودروها عبور کرده و می خواند تا اندک درآمدی برای شب عید خانواده اش به دست آورد.

, در واپسین روزهای سال ۹۵ حاجی فیروز که چهره سیاهش حکایت از شب های بلند زمستان داشته و قرمزی لباسش نماد آمدن بهار است در چهار راه ۷ تیر کرج از میان خودروها عبور کرده و می خواند تا اندک درآمدی برای شب عید خانواده اش به دست آورد. ,

در گذشته های دور حاجی فیروزدر واپسین روزهای سال به شادمانی پرداخته و دیگران را به خنده وا می داشت و سمبلی از شادی های پیش از عید بود اما امروز نرخ بیکاری که در سال گذشته ۱۱درصد اعلام شده بود در سال ۹۵ با رشد ۱٫۴ درصدی به ۱۲٫۴ درصد افزایش یافته و دلیلی بر حاجی فیروز شدن عده ای از جوانان شده است.

, در گذشته های دور حاجی فیروزدر واپسین روزهای سال به شادمانی پرداخته و دیگران را به خنده وا می داشت و سمبلی از شادی های پیش از عید بود اما امروز نرخ بیکاری که در سال گذشته ۱۱درصد اعلام شده بود در سال ۹۵ با رشد ۱٫۴ درصدی به ۱۲٫۴ درصد افزایش یافته و دلیلی بر حاجی فیروز شدن عده ای از جوانان شده است.,

, ,

چکیده نتایج طرح آمارگیری نیروی کار در سال ۹۵ نشان می دهد نرخ بیکاری استان البرز که در سال ۹۴ عدد ۱۲٫۴ بود در سال ۹۵ به ۱۴٫۳ رسیده است و در واقع حاجی فیروز شدن عده ای در بازار کرج می تواند گویای افزایش نرخ بیکاری در البرز باشد. در ادامه تصاویری از حاجی فیروز های به بازار آمده در سطح شهر کرج را مشاهده خواهید کرد:

, چکیده نتایج طرح آمارگیری نیروی کار در سال ۹۵ نشان می دهد نرخ بیکاری استان البرز که در سال ۹۴ عدد ۱۲٫۴ بود در سال ۹۵ به ۱۴٫۳ رسیده است و در واقع حاجی فیروز شدن عده ای در بازار کرج می تواند گویای افزایش نرخ بیکاری در البرز باشد. در ادامه تصاویری از حاجی فیروز های به بازار آمده در سطح شهر کرج را مشاهده خواهید کرد:,

, ,
 
,
, ,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه