اخبار داغ

امید به توسعه هرچه بیشتر اشتهارد با افتتاح آب شیرین کن شهرستان

امید به توسعه هرچه بیشتر اشتهارد با افتتاح آب شیرین کن شهرستان
در سال جدید (۱۳۹۶) شاهد آب شیرین و باکیفیت در خانه های اشتهاردی خواهیم بود لذا بر این این اساس پیشبینی می شود این امر باعث افزایش جمعیت و به طبع آن باعث افزایش سرمایه گزاری بخش خصوصی و توسعه و آبادانی شهرستان، شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تات خبر، شهرستان اشتهارد با نزدیک به ۵۰ هزار جمعیت به خاطر وجود شهرک های صنعتی در  اطراف خود، روزانه نقل و انتقال بسیاری کارگان، مهندسان، متخصصان و مدیران مختلف از شهرهای همجوار مانند کرج و تهران را شاهد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

شاید عجیب به نظر برسد کارگری برای کار هر روز چندین کیلومتر را طی می کند تا به محل کار خود برسد ولی حاضر نیست در شهرستان اشتهارد ساکن شود و دیگر رنج مسافت طولانی روزانه را به جان نخرد.

,

نبود امکانات مناسب برای زندگی در شهرستان را می توان یکی از دلایل این امر دانست، امکاناتی همچون پایین بودن کیفیت آب شیرین که یکی از بزرگترین مشکلات ساکنین اشتهارد در سال های اخبر بوده و بسیاری از ساکنین به خاطر همین موضوع محل سکونت خود را تغییر داده اند.

,

حال بعد از قول هایی که ابوالفضل اینانلو فرماندار اشتهارد داده بود، آب شیرین کن شهرستان افتتاح شد و خوشبختانه در سال جدید(۱۳۹۶) شاهد آب شیرین و باکیفیت در خانه های اشتهاردی خواهیم بود لذا بر این این اساس پیشبینی می شود این امر باعث افزایش جمعیت و به طبع آن باعث افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی و توسعه و آبادانی شهرستان، شود.

,

امیدواریم مسئولین با تلاش خود، طرح های نیمه تمام مانند توسعه بیمارستان، بوستان سعدی و… را به اتمام برسانند تا شاهد امکانات مناسب در سطح شهرستان اشتهارد باشیم.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه