اخبار داغ

باشگاه ورزشی ایثار در اندیمشک افتتاح شد + تصویر

باشگاه ورزشی ایثار در اندیمشک افتتاح شد + تصویر
باشگاه فرهنگی، ورزشی ایثار با حضور فرماندار اندیمشک، مسئولین محلی و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اندیمشک جوان : باشگاه فرهنگی، ورزشی ایثار با حضور فرماندار اندیمشک، مسئولین محلی و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اندیمشک جوان ,

باشگاه ورزشی ایثا برای استفاده خانواده ، شهدا، ایثارگران و جانبازان با زیربنای ۴۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال تکمیل و تجحهیز شده است.

,

فرماندار اندیمشک در افتتاحیه این باشگاه با اشاره به لزوم  اکرام خانواده های شهداء، ایثارگران و جانبازان، گفت : عزت وافتخار آفرینی ایران اسلامی نشات گرفته از حماسه‌آفرینی‌های شهدای والامقام است.

,

پیمان جهانگیری گفت: خانواده‌های شهدا در جامعه نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند که در این راستا این عزیزان مورد تکریم همگان قرار دارند.

,

وی با تاکید بر گره‌گشایی از مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افزود: باید گره‌گشایی از مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در راس کارهای‌ مسئولان و قشرهای مختلف جامعه باشد.

,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در حاشیه این مراسم گفت: این باشگاه جهت اسفاده خانوادهای شهدا ،ایثارگران و جانبازان با زیربنای ۴۰۰ متر و با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریالی تکمیل و تجهیز شده است .

,

خسروی  ضمن قدردانی از حضور فرماندار و مسئولین ادارات، هدف از راه اندازی باشگاه فرهنگی، ورزشی ایثار را خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و سایر شهروندان گرامی عنوان کرد.

,

وی اظهار امیدواری کرد که با حمایت و همکاری مسئولین شهرستان، زمینه توسعه، تجهیز و خدمات هر چه بیشتر و مطلوبتر این مرکز فراهم شود.

,

, ,

, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه