اخبار داغ

دبیر جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور:

اهمیت جشنواره ملی «سرزمین نور» کمتر از جشنواره مد و لباس نیست!/ انتظار داشتیم وزیر ارشاد به احترام شهدا، دعوت جشنواره را بپذیرد

اهمیت جشنواره ملی «سرزمین نور» کمتر از جشنواره مد و لباس نیست!/ انتظار داشتیم وزیر ارشاد به احترام شهدا، دعوت جشنواره را بپذیرد
نادری گفت: انتظار داشتیم وزیر فرهنگ برای ادای احترام به شهدا در جشنواره سرزمین نور حضور پیدا کند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ سید محمدیاشار نادری،دبیر جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور با اشاره به حضور مسئولان لشکری در جشنواره رهاورد سرزمین نور، گفت: این جشنواره و آثار آن قطعا مردمی است و قطعا به متعلق به خود مردم است، جشنواره رهاورد سرزمین نور با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور حدود چهارده سال است که فعالیت می کند.

,
وی در ادامه افزود: جنس کارها، فعالیت ها و تولیدها از در این جشنواره مردمی از جنس خود مردم است، و همانطور که مشاهده می کنید آحاد مردم در این جشنواره حضور پیدا کرده اند.
,
 
,
دبیر جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور، اظهار کرد: در ششمین شب از اختتامیه جشنواره ملی سرزمین نور مردم مهمان نواز و خون گرم خرمشهر و زائرین راهیان نور از سراسر کشور حضور پیدا کرده اند و این نشان از این موضوع دارد که این جشنواره هنری کاملا مردمی است.
,
 
,
نادری، عنوان کرد: خب طبیعی است، که در این جشنواره هنری و مردمی ما از وزیر محترم فرهنگ ارشاد اسلامی دعوت کنیم که در برنامه حضور داشته باشند، و در 22 اسفند ماه که اختتامیه چهاردهمین، دوره این جشنواره بود از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت کردم که در این برنامه حضور پیدا کنند، اما متاسفانه بنا به دلایلی ایشان در این جشنواره حضور پیدا نکردند و دعوت جشنواره را در واقع رد کردند.
,
 
,
وی گفت: اما به لطف خدا خانواده های معظم شهدا مسئولین نظامی و بچه های حزب الهی در ابن برنامه به صورت چشم گیر و با قوت پای کار آمده اند و حضور پیدا کردند و قریب به 8 شب اختتامیه جشنواره ملی سرزمین نور به شکل باشکوهی برگزار شد.
,
 
,
دبیر جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور، ادامه داد: تا این لحظه ما عدم پاسخ را نسبت به دعوت وزیر را شاهد بوده ایم که به معنای رد دعوت است، البته دوستان رسانه ای ما این موضوع را پیگری کردند، اما با حال نیز دلیل مشخصی برای عدم حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام نشده است.
,
 
,
نادری با اشاره به حضور رهبر انقلاب در مناطق عملیاتی جنوب کشور، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکنون بیش از شش بار به مناطق عملیاتی حضور پیدا کرده اند، انتظار می رفت با توجه به اهمیت موضوع اردوهای معنوی راهیان نور به عنوان یک پدیده بزرگ فرهنگی که مورد تاکید و تایید مقام معظم رهبری است، مسئولان دولتی ما توجه بیشتری به این جشنواره داشته باشند.
,
 
,
وی در پایان متذکر شد: اهمیت این جشنوارده که از جنس دفاع مقدس است، قطعا کمتر از جشنواره مد و لباس نیست، لذا ما انتظار داشتیم وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی از باب تکلیف و وظیفه برای ادای احترام به ساحت مقدس شهدا و خانواده معظم شهدا در این جشنواره حضور پیدا می کردند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه