اخبار داغ

در گفتگویی عنوان شد؛

انتقاد رئیس دادگاه انقلاب تهران از عملکرد دولت در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»

انتقاد رئیس دادگاه انقلاب تهران از عملکرد دولت در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»
حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی گفت: صرف شعار دادن کافی نیست؛ ما منتظریم عملکرد دولت گزارش شود، البته اقدامات لازمی که باید در راستای اقتصاد مقاومتی صورت می گرفت، انجام نشده و مشکلاتی که باید از این طریق برطرف می شد، هنوز حل نشده باقی مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی در گفتگو با ناب نیوز با بیان اینکه  همانطور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند، دولت باید گزارش عملکرد خود را در سال اقتصاد مقاومتی ارائه دهد؛ گفت: صرف شعار دادن کافی نیست؛ ما منتظریم عملکرد دولت گزارش شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

رئیس دادگاه انقلاب تهران تصریح کرد: البته اقدامات لازمی که باید در راستای اقتصاد مقاومتی صورت می گرفت، انجام نشده و مشکلاتی که باید از این طریق برطرف می شد، هنوز حل نشده باقی مانده است.

,

وی با اشاره به تعطیلی برخی بنگاه ها و شرکت های اقتصادی در سالی که گذشت، عنوان کرد: انتظار می رفت دولت از بنگاه های تولیدی حمایت کند و پشتکار داشته باشد تا به جای تعطیل شدن، شروع به کار داشته باشند.

,

حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی باانتقاد از واردات بی رویه و همچنین واردات خودروهایی که خلاف قانون وارد کشور می شوند، اظهار داشت: هنوز با مشکلات زیادی در بحث های اقتصادی، معیشتی و اشتغال روبه رو هستیم؛ کسی نمی تواند ادعا کند نسبت به سال گذشته، چقدر از مشکلات اقتصادی ما حل شده یا چنددرصد رشد داشته ایم.

,

رئیس دادگاه انقلاب تهران با تاکید بر اینکه صرف آمار دادن فایده ای ندارد و اقدامات باید در عمل نشان داده شود، خاطرنشان کرد: باید دغدغه ای از مردم برطرف شده یا به اصطلاح در سفره مردم دیده می شود اما با مراجعاتی که مردم به دادگاه دارند و مشکلات خود را بیان می کنند، می بینیم که متاسفانه در عرصه اقتصادی و شعار سال، عملکرد بسیار ضعیف بوده است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه