اخبار داغ

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد:

راهیان نور صراط مستقیم مسیر انقلاب و انقلابی‌گری است

راهیان نور صراط مستقیم مسیر انقلاب و انقلابی‌گری است
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد گفت: راهیان نور آغاز راهی برای بهتر شدن و بهتر دیدن و صراط مستقیم به مسیر انقلاب وانقلابی گری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ستاد خبری چهادهمین جشنواره ملی سرزمین نور، سردار یدالله بوعلی،فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد در مراسم ششمین شب  از اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور که در اردگاه شهید باکری خرمشهر در حال برگزاری است، گفت:ایران، دوران دفاع مقدس را هرگز از یاد نمی برد و این یادبود گرفتن ها کمک می کند که یاد و خاطره شهدا در ذهن ها بماند.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: رهبرمان حامی اصلی راهیان نور بوده و هستند و تاکید دارند که نقطه کلیدی در راهیان نور، ایجاد زمینه ای برای زیارت با معرفت است و باید گفت که راهیان نور میراث شهداست، چرا که هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت های رزمندگان است و فاصله هشت ساله جنگ باعث شد تا حادثه عاشورا را درک کنیم.
,
سردار  بوعلی خاطر نشان کرد: ما به این تجربه رسیده ایم که عاشورا منشا دفاع مقدس بوده و دفاع مقدس، منشا جبهه مقاومت است و جبهه مقامت با محوریت رزمندگانی با جنس دفاع مقدس، تلاش می کند که زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشد و به همین جهت، جبهه کفر به هم ریخته است و مات و مبهوت در نظام بین المللی سردرگم شده است و می توان رئیس جمهور امریکا راس استکبار دانست.
,
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد ابراز داشت: باید راهیان نور را فرصت بی نظیری بدانیم؛هم برای زنده نگه داشتن یاد شهدا که کمتر از شهادت نیست و هم برای تکریم دفاع مقدس.
,
وی تاکید کرد: راهیان نور آغاز راهی برای بهتر شدن و بهتر دیدن و صراط مستقیم به مسیر انقلاب وانقلابی گری است.
,
سردار بوعلی گفت: راهیان نور سرفصلی از زندگی این شهدا و سبک زندگی اسلامی است و برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس می تواند گام های موثری را ایفا کند.
,
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد  در ادامه افزود: جوانان و خانواده های ما باید راهی این مناطق شوند تا بدانند با چه کیفیتی جوانان ما در استان کهگیلویه و بویر احمد و جای جای ایران اسلامی، در هشت سال دفاع مقدس ایستاده بودند و احساس ضعف نکردند و در مقابل دشمن تا دندان مسلح و در مقابل بدترین شرایط اقتصادی و امنیتی آن دوران، ایستادگی کردند و نگذاشتند که کشور و اسلام عزیز به خطر بیفتد تا عزت را برای کشور، نظام و انقلاب به ارمغان آورند.
,
وی گفت: نمی شود از حماسه رزمندگان اسلام در جبهه های خرمشهر و جنوب کشور گفت ولی از حماسه سپاهیان اسلام و رزمندگان غیور مرد استان کهگیلویه و بویر احمد چیزی نگفت، رزمندگان این استان در ارتفاعات غرب کشور، حماسه های بزرگی را رقم زدند، رزم آوری و ظلم ستیزی عشایر در این دیار چهار فصل، در گذشته ادامه داشت و قطعا در آینده هم همین طور خواهد بود.
,
سردار بوعلی خاطر نشان کرد: نقش مردم این استان در مبارزه با طاغوت در جریان انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی به فرماندهی امام خمینی(ره) برهیچ کس پوشیده نخواهد بود؛ در عملیات کربلای ۴ و ۵ رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد با دفاع عاشورایی خود، در ارتفاعات غرب زاگرس، رشادت های خود را به نمایش گذاشتند و کمتر فرمانده ای را می توان شناخت که رشادت های رزمندگان را ندیده و یا نشنیده باشد  و ما قدردان شهدا و رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا هستیم.
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه