اخبار داغ

درجمع مسئولان اجرایی و روحانیون کاروان راهیان نور تربت جام مطرح شد

مصلحت اندیشی با منکران شهید و شهادت خطااست/ صرف حضور در جریان انقلاب نشانه انقلابی گری نیست/ سلاح هسته ای ما حضور جوانان در دانشگاه جبهه است

مصلحت اندیشی با منکران شهید و شهادت خطااست/ صرف حضور در جریان انقلاب نشانه انقلابی گری نیست/ سلاح هسته ای ما حضور جوانان در دانشگاه جبهه است
حجت السلام مرادیان گفت: مصلحت اندیشی بزرگان جامعه که باعث صدمه زدن به اصل ولایت فقیه می شود را شهدا قبول نمی کند و دوباره سر از خاک بیرون می کشند و می گویند حامیان ولایت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، حجت السلام رضا مرادیان شب گذشته درجمع مسئولان و روحانیون کاروان راهیان نور تربت جام که در دفتر امام جمعه تربت جام برگزار شد گفت: امروز مصلحت اندیشی در مقابل جریان ها سیاسی که می خواهند تفکر شهادت وشهدا نباشدخطا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز, جام روز,

وی افزود: مصلحت اندیشی بزرگان جامعه که باعث صدمه زدن به اصل ولایت فقیه می شود را شهدا قبول نمی کند و دوباره سر از خاک بیرون می کشند و می گویند حامیان ولایت هستند.

,

حجت السلام مرادیان با اشاره به خواسته های جوانان بیان داشت: امروز جوانان می خواهند کنارشان باشیم و با آنها صحبت کنیم این فضای راهیان نور فرصت مناسبی برای دوست کردن جوانان با شهدا است که نباید از آن غفلت شود.

,

وی به خطاب به جریان های سیاسی یادآورشد: امروز صرف حضور در جریان انقلاب نشانه انقلابی گری نیست و کسانی که مدعی تفکر انقلابی هستند باید قبل از اعلام ولی فقیه آماده باشند تا از مرزهای اعتقادی، سیاسی و جغرافیایی دفاع کنند.

,

حجت السلام مرادیان با اشاره سیره و سبک زندگی شهدا تصریح کرد: فاصله گرفتن از فرهنگ شهدا و اهل بیت باعث شده است آمار طلاق و ناهنجاری های اجتماعی بیشتر شود.

,

وی بهترین تجارت را معامله با خداوند دانست و خاطر نشان داشت: شهدا عبادت ها شبانه را سرمایه حرکت در بازار روزانه جامعه می دانستند و این گونه با خدا تجارت کردند تا بهترین سود را از خداوند به دست آوردند و شهید شدند.

,

حجت السلام مرادیان با توجه به مسائل سیاسی روز در جامعه و مذاکرات هسته ای عنوان کرد: دشمن می داند نمی تواند به مرزهای ما تجاوز کند و خبر دارد که ما به دنبال سلاح هسته ای نیستیم ترس دشمنان از تفکر شهادت و شهدا است و سلاح هسته ای ما جوانانی است که می روند در دانشگاه جبهه با رشادت های شهدا آشنا و آماده نبرد با آمریکا و استکبار جهانی می شوند.

,

وی خطاب به مسئولان کشوری که به دنبال کم رنگ کردن سفر راهیان نور هستند بیان داشت: عدم اطمینان امروز جوانان برای تشکیل خانواده در جامعه فاصله گرفتن از فرهنگ ایثار است و فضای مجازی آنان را به سمت پرتگاه می بردظرفیت راهیان نور می تواند این خلاء را جبران کند.

,

حجت السلام مرادیان با بررسی گفتمان انقلاب و امام خمینی(ره) اظهار داشت: منظومه فکری امام و انقلاب خدمت به محرومان و مستضعفین بود و امروز می بینید بزرگترین رهبر جهان ساده زیست است که رئیس جمهور مغرور روسیه در مقابلش زانوی ادب می زند.

,

وی خطاب به مسئولان کاروان و رحانیون همراه گفت: شما روایتگر مسیر شهدا باشید و برای مردم تبین کنید جایگاه و کارکردهای ولی فقیه را تا کسانی که به دنبال محدود کردن ولایت هستند معیوس شوند.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه