اخبار داغ

آذربایجان‌شرقی در 24 ساعتی که گذشت؛

تذکر شدید اللحن امام جمعه سهند به مسئولین شورا و شهرداری/ محمدی: سند یونسکو به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور است

تذکر شدید اللحن امام جمعه سهند به مسئولین شورا و شهرداری/ محمدی: سند یونسکو به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور است
خلاصه‌ای از اخبار مهم شهرستان‌های استان طی 24 ساعت گذشته را می‌خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج؛ وجود رسانه‌های متعدد و مشغله‌های روزمره موجب می‌شود اکثریت مخاطبان از دست‌یابی به محتوای تمامی  پایگاه‌های خبری باز بمانند و به علت تمرکز بیشتر رسانه‌ها بر رویدادهای مرکز استان، از وقوع اتفاقات مهم در سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مطلع نشوند. در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی آناج به صورت روزانه اهم اخبار مناطق مختلف استان را در قالب خبری منتشر می‌کند تا مخاطبان بتوانند با سهولت بیشتری از مطالب رسانه‌های شهرستانی بهره‌مند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج, وجود رسانه‌های متعدد و مشغله‌های روزمره موجب می‌شود اکثریت مخاطبان از دست‌یابی به محتوای تمامی  پایگاه‌های خبری باز بمانند و به علت تمرکز بیشتر رسانه‌ها بر رویدادهای مرکز استان، از وقوع اتفاقات مهم در سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مطلع نشوند. در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی آناج به صورت روزانه اهم اخبار مناطق مختلف استان را در قالب خبری منتشر می‌کند تا مخاطبان بتوانند با سهولت بیشتری از مطالب رسانه‌های شهرستانی بهره‌مند شوند.,

در ادامه مطالب سایت‌های خبری شهرستان‌های استان را می‌بینیم:

,

مردم سال نو را در اماکن مذهبی و امامزاده ها برگزار کنند

, مردم سال نو را در اماکن مذهبی و امامزاده ها برگزار کنند, مردم سال نو را در اماکن مذهبی و امامزاده ها برگزار کنند,

پایگاه خبری صدای سراب نوشت: حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اکرمی , امام جمعه سراب  در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با تبریک سالروز ولات  حضرت زهرا ایشان را بهترین الگوی ولایت مداری و همسرداری و تربیت فرزند عنوان کرد.

, پایگاه خبری صدای سراب,

وی بر حضور مردم در امامزاده و اماکن مذهبی در لحظه تحویل سال جدید و آغاز یک سال نو با دعا و قرائت قرآن تاکید کرد.

,

اکرمی به اغاز ثبت نام شوراها اشاره و اظهار داشت: عاجزانه از مردم خواهشمندیم ضمن حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای از تخریب همدیگر پرهیز و در نهایت به اصلح رای دهند که برای شهر و دین و اسلام مفید واقع شود.

,

تذکر شدید امام جمعه سهند به مسئولان شهرداری وشورای شهر

, تذکر شدید امام جمعه سهند به مسئولان شهرداری وشورای شهر, تذکر شدید امام جمعه سهند به مسئولان شهرداری وشورای شهر,

پایگاه خبری اوشکایا نوشت: حجت‌الاسلام محمد منیب‌ راد درخطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر جدید سهند با  گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) اظهار داشت: وجود حضرت زهرا (س) مملو از اعتقاد عمیق و موثر به روز قیامت است.

, پایگاه خبری اوشکایا,

امام جمعه سهند تاکید داشت: برنامه های شهرداری وشورای اسلامی سهند من بعد باید شئونات ملی، مذهبی، انقلابی را باتمام دقت و وسواس مورد نظر داشته باشند و اگر چنین نباشد حزب الله سهند با کسی عقد اخوت نبسته است.

,

مردم در انتخابات شورای شهر به افراد متخصص و متدین رای بدهند

, مردم در انتخابات شورای شهر به افراد متخصص و متدین رای بدهند, مردم در انتخابات شورای شهر به افراد متخصص و متدین رای بدهند,

پایگاه خبری پیک هشترود نوشت: حجت‌الاسلام محمد منیب‌ راد درخطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر  جدیدسهندبا گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) اظهار داشت:وجودحضرت زهرا (س) مملو از اعتقاد عمیق وموثر به روز قیامت است.

, پایگاه خبری پیک هشترود,

امام جمعه سهند با بیان اینکه حضرت زهرا(س) تمامی کمالات در بهترین شکل را دارا است، تصریح کرد: جایگاه این بانوی بزرگ اسلام نزد خداوند چنان مهم است که آیاتی و یا سوره‌هایی در شان حضرت فاطمه(س) نازل شده است.

,

منیب راد هدف دشمن از برجام را خلع سلاح نظام جمهوری اسلامی  وعقب نشینی ملت ایران عنوان کرد و افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری و مقاومت ملت ایران  اثرات منفی برجام کم شد.

,

اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی بخش مرکزی مراغه انتخاب شدند

, اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی بخش مرکزی مراغه انتخاب شدند, اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی بخش مرکزی مراغه انتخاب شدند,

بخشدار مرکزی مراغه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار رصد مراغا، اعلام کرد: در این نشست که بر اساس ماده 32 قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سالن جلسات فرمانداری مراغه با حضور 30 نفر از معتمدین و مسئولین این شهرستان برگزار شد، هفت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل به عنوان هیات اجرایی بخش مرکزی مراغه انتخاب شدند.

, رصد مراغا,

حسین گل محمدی افزود: در این جلسه با کسب بیشتری آرا به ترتیب عباس کاردان، محمد علی اعظمی موالو، عزیزموقعی، بهرام ودودی مفید، فریدون اختری وند، رضا خیری فام و ناصر شکری به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی این انتخابات تعیین شدند.

,

تأکید امام جمعه بناب بر رعایت حدود الهی در دید و بازدیدهای عید نوروز

, تأکید امام جمعه بناب بر رعایت حدود الهی در دید و بازدیدهای عید نوروز, تأکید امام جمعه بناب بر رعایت حدود الهی در دید و بازدیدهای عید نوروز,

پایگاه خبری انعکاس بناب نوشت: حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های آخرین نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب در سال 955 با تبریک فرا رسیدن عید نوروز و با بیان اینکه دید و بازدید با بزرگترها و دستگیری از ضعفا و مستمندان جامعه جزو عبادت هاست، تاکید کرد: باید مراقب باشیم که آداب و رسوم شرک آلود به اعمال عید نوروز ما وارد نشده و از آن اجتناب کنیم.

, پایگاه خبری انعکاس بناب,

وی با اشاره به ضرورت حفظ حریم و حرمت ها در دید و بازدیدهای عید نوروز تأکید کرد: خانواده ها دقت کنند که دید و بازدیدها همراه با رعایت حریم و حرمت خداوندی باشد، زیرا که اختلاط زن و مرد در دین اسلام حرام است و در قرآن کریم به صراحت به این موضوع تأکید شده است.

,

سند 2030 یونسکو به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور است/ اجازه اجرای این سند را به دولتمردان نخواهیم داد

, سند 2030 یونسکو به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور است/ اجازه اجرای این سند را به دولتمردان نخواهیم داد, سند 2030 یونسکو به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور است/ اجازه اجرای این سند را به دولتمردان نخواهیم داد,

پایگاه خبری میانا نوشت: حجت الاسلام و المسلمین عبدالله محمدی در خطبه های نماز جمعه امروز ۲۷ اسفند ماه بر لزوم توجه ویژه  کمک به نیازمندان در آستانه سال نو از سوی آحاد مردم بویژه دولتمردان تاکید کرد.

, پایگاه خبری میانا,

امام جمعه میانه با اشاره به تکریم مقام زن در جامعه در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و قدردانی از زحمات آنان نسبت به پرورش و تربیت فرزندان تاکید کرد و ابراز داشت: در هیچ یک از ادیان جهان به اندازه دین اسلام به مقام زن توجه نشده است.

,

وی با اشاره به فرمایشات بنیان گذار انقلاب اسلامی در راستای حفظ ایمان در مسایل سیاسی کشور و فاصله گرفتن از تخریب و آلوده کردن فضا به نفع دشمن در آستانه انتخابات سال آتی تاکید و افزود: دین اسلام نعمت بزرگ برای جامعه بشمار می رود که می بایست تمامی تلاشمان را در راستای عمل به فرامین الهی و حرکت در مسیر آن بکار ببریم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه