اخبار داغ

با گذشت بیش از یک سال از سفر روحانی به یزد؛

هنوز تعداد پروژه های سفر روحانی به یزد هم مشخص نیست!

هنوز تعداد پروژه های سفر روحانی به یزد هم مشخص نیست!
با گذشت یک سال از سفر روحانی به یزد هنوز تعداد پروژه های تصویب شده در این سفر نیز مشخص نشده، خود روحانی آنها را 44 مورد می داند اما استاندار یزد اصرار دارد که 46 طرح در دست اقدام است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا؛ استاندار یزد در نشست شورای اداری استان تعداد پروژه های تصویب شده در سفر رئیس جمهور به یزد را 46 طرح دانست. این در حالی است که خود روحانی در پایان سفر یک روزه اش به یزد در جمع خبرنگاران این تعداد را 44 عنوان، اعلام کرده بود!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,

 

,

, ,

روحانی: 44 طرح در یزد اجرایی می شود

, روحانی: 44 طرح در یزد اجرایی می شود, روحانی: 44 طرح در یزد اجرایی می شود,

 

,

, , , ,

استاندار یزد: 46 طرح در سفر رئیس جمهور تصویب شد

, استاندار یزد: 46 طرح در سفر رئیس جمهور تصویب شد, استاندار یزد: 46 طرح در سفر رئیس جمهور تصویب شد, استاندار یزد: 46 طرح در سفر رئیس جمهور تصویب شد, استاندار یزد: 46 طرح در سفر رئیس جمهور تصویب شد,



میر محمدی در ادامه بدون اشاره به جزئیات و ذکر عناوین این پروژه ها مدعی شد: طرح‌های این سفر نیز در مجموع 46 مورد بوده که 2 مورد آن پیشرفت 10 درصدی، 2 مورد پیشرفت 15 درصدی، 2 مورد پیشرفت 20 درصدی و بقیه موارد پیشرفت بالای 30 تا 100 درصدی داشته است.
گفتنی است تا کنون درخواست ها برای شفافیت در مورد جزئیات این پروژه ها، بودجه جذب شده و همچنین میزان پیش رفت پروژه ها با سکوت کامل مسئولین همراه بوده است.
 

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه