اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهدیشهر:

سه پایگاه نوروزی هلال احمر در مهدیشهر به مسافران خدمات می دهند

سه پایگاه نوروزی هلال احمر در مهدیشهر به مسافران خدمات می دهند
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهدیشهر گفت: سه پایگاه نوروزی با فعالیت روزانه 15 نفر از داوطلبین هلال احمر به مسافران این شهرستان در ایام نوروز 96خدمت رسانی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا باغبان در گفتگو با خبرنگار نیزوا، اظهار کرد: این سه پایگاه شامل دو پایگاه امدادی و یک پایگاه راهنمایان نوروزی است که از 25 اسفند تا 15 فروردین فعال خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با بیان اینکه پایگاه اطلاع رسانی و راهنمایان نوروزی در ورودی مهدیشهر و در میدان جمهوری واقع شده است، افزود: پایگاه های امدادی نیز یک پایگاه به عنوان امداد کوهستان در مسیر شهمیرزاد به سمت فولادمحله و یک پایگاه امداد جاده ای نیز در سه راهی فولادمحله -چشمه علی به سمت کیاسر قرار دارد.  

,

باغبان اذعان کرد: روزانه 15 نفر و در مجموع مدت فعالیت 20 روزه 300 نفر از داوطلبین جمعیت هلال احمر در این سه پایگاه فعالیت می کنند.

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهدیشهر اضافه کرد: پایگاه های امدادی 24 ساعته فعالیت می کنند و پایگاه اطلاع رسانی به صورت 12 ساعته هستند.

,

باغبان ادامه داد: پایگاه اطلاع رسانی با شعار اصلی "بی گدار به جاده نزنیم" جهت حضور برای بهبود رفتار ترافیکی است که توسط جوانان هلال احمر به صورت داوطلبانه فعال است.

,

وی با اشاره به ایجاد فضای استراحت مسافران و نقاشی کودکان در کنار پایگاه راهنمایان نوروزی در ورودی شهر، خاطر نشان کرد: مسافرانی که وارد مهدیشهر می شوند اعضای حاضر در پایگاه ورودی شهر آموزش کمک های اولیه را خیلی مختصر توضیح می دهند.

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهدیشهر گفت: توزیع پوسترها و تراکت های آموزشی، معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان مهدیشهر و آموزش کمک های اولیه از خدماتی است که در پایگاه اطلاع رسانی و راهنمایان نوروزی انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه