اخبار داغ

احمد همتی:

هرگونه توسعه فروسیلیس منوط به تایید کمیته کارشناسی است/ زباله های جنوب سمنان شیمیایی بود

هرگونه توسعه فروسیلیس منوط به تایید کمیته کارشناسی است/ زباله های جنوب سمنان شیمیایی بود
نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه فروسیلیس سمنان تا زمان اعلام نظر کمیته کارشناسی، حق توسعه بخش های خود را نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مرآت با اشاره به برگزاری جلسه بنیاد توسعه و آبادانی سمنان که با حضور جمعی از مدیران در سمنان برگزار شده بود گفت: در این جلسه بنا شد تا زمانی که کمیته کارشناسی در خصوص مباحث زیست محیطی و سلامت شهر اظهار نظر قطعی نکرده است کارخانه فروسیلیس از هرگونه توسعه ای خودداری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

همتی با بیان اینکه فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، محیط زیست، شورای شهر و صنایع در این کمیته حضور دارند اظهار کرد: توسعه کارخانه فروسیلیس سمنان منوط به تایید کمیته کارشناسی خواهد بود.

,

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص خبر دفن زباله های عفونی در جنوب سمنان نیز گفت: در این منطقه از سیستم لندفیل برای دفن زباله ها استفاده می شود و هرچند سایر استانها طبق قانون می توانند از آن استفاده کنند اما از مدیرکل محیط زیست استان خواسته ایم تا زمان روشن شدن وضعیت به سایر استانها مجوز دفن زباله داده نشود.

,

وی با رد عفونی بودن این زباله ها خاطرنشان کرد: بیشتر این زباله ها شیمیایی و مربوط به صنایع است.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه