اخبار داغ

فروشندگان درگزی:

بازارهای شب عید درگز کساد است/مردم توان خرید ندارند

بازارهای شب عید درگز کساد است/مردم توان خرید ندارند
امسال بر خلاف سالهای گذشته شور و شوقی در بازرهای درگز دیده نمی‌شود و با آنکه تنها چند روز تا تحویل سال مانده است؛ اما بازارهای درگز مانند اکثر بازارهای کشور فاقد تحرک و جنب و جوش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگزخبر، هر ساله با فرا رسیدن ایام آخر سال، شور شوقی در بازارها، جهت خرید مایحتاج عید نوروز شکل می‌گیرد که از آن به عنوان بازار شب عید نام می‌برند؛ اما امسال بر خلاف سالهای گذشته این شور و شوقی دیده نمی‌شود و با آنکه تنها چند روز تا تحویل سال مانده است؛ اما بازارهای درگز مانند اکثر بازارهای کشور فاقد تحرک و جنب و جوش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , درگزخبر, ، هر ساله با فرا رسیدن ایام آخر سال، شور شوقی در بازارها، جهت خرید مایحتاج عید نوروز شکل می‌گیرد که از آن به عنوان بازار شب عید نام می‌برند؛ اما امسال بر خلاف سالهای گذشته این شور و شوقی دیده نمی‌شود و با آنکه تنها چند روز تا تحویل سال مانده است؛ اما بازارهای درگز مانند اکثر بازارهای کشور فاقد تحرک و جنب و جوش است.,

در ادامه صحبت‌های تعدادی از بازاریان درگز را می‌خوانید:

,

بهروز کریمی با بیش از 20 سال تجربه فروش در عرصه لوازم خانگی، به ما گفت: از نظر اقتصادی مردم درگز در مشکلات مالی هستند؛ اما از نظر تامین جنس مشکلی نداریم.

,

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخش اعظم مردم درگز به دامداری و کشاورزی مشغول هستند؛ مشکلات اقتصادی آنها به سایر ابعاد معشیت مردم تاثیر گذاشته است.

,

رستم برجی با سابقه 17 ساله، یک فروشنده درگزی در این رابطه حرفهای مشابه‌ای زد و اذعان داشت: امسال بازار شب عید نداشتیم و اوضاع با بقیه ایام سال تفاوتی ندارد.

,

وی ادامه داد: اوضاع بازار شبیه ایام واریز رایانه‌هاست و اوضاع اقتصادی جامعه زیاد مناسب نیست.

,

حسن احمدنیا فروشنده پوشاک که 25 سال به این کار مشغول است در این باره گفت: وضعیت بازار نسبت به گذشته افت کرده است و تعداد مشتریان‌ ما، نصف تعداد مدت مشابه سالهای قبل است.

,

وی افزود: نسبت به دریافت جریمه‌های روز شمار مالیات انتقاد دارم و از مسئولان می‌خواهم با فروشندگان کنار بیایند.

,

بهروز رسولی که 45 سال فروشنده کفش است به ما گفت: به طور خلاصه وضعیت بازار خراب است و مردم نمی‌توانند کالایی را بخرند.

,

وی تاکید کرد: مشکلی از بابت تهیه جنس وجود ندارد و انبارهایمان کاملا پر است؛ اما مردم نقدینگی ندارند و نمی‌توانند جنسی را خریداری نمایند.

,

یک فروشنده دیگر به نام خدیجه عبداله‌زاده نیز گفت: تا 20 ام اسفندماه عملا تحرکی در بازار دیده نمی‌شد که نسبت به ایام مشابه سالهای قبل، قابل انتظار نبود.

,

وی تاکید کرد: قیمت‌ها تفاوتی قابل عرضی نداشته‌اند اما مردم توان خرید ندارند.

,

وحید شاپوری فروشنده مبل و لوازم خانگی نیز گفت: مردم قدرت خرید ندارند و خریدهایشان به شدت کم شده است و 90 درصد کسانی هم که خرید می‌کنند؛ اجناس را به صورت اقساطی خرید می کنند.

,

وی افزود: در شرایط فعلی معمولا تمام فروشندگان تا جای ممکن با خریدار کنار می‌آیند.

,

امید کاظمی راننده تاکسی به درگزخبر گفت: امسال بازار شب عید خوبی نداریم و کاسبی رانندگان تاکسی‌ خراب است؛ در ایام مشابه سال قبل اگر روزی 50 هزار تومان درآمد داشتیم، امسال میزان درآمدمان به نصف کاهش یافته است.

,

وی که مکالمات رایج مردم را اغلب می‌شوند خاطر نشان کرد: مردم نیز از مشکلات مالی در رنج هستند و از وضعیت مالی خود راضی نیستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه