اخبار داغ

در گفتگوهای جداگانه مطرح شد؛

بهترین و بدترین اتفاقات سال 95 از زبان مسئولین استان کرمان

بهترین و بدترین اتفاقات سال 95 از زبان مسئولین استان کرمان
در حالی که روزهای پایانی سال را می گذاریم و شاید کمتر از یک روز دیگر به آغاز سال جدید باقی مانده است به این فکر افتادیم که به سراغ مسئولین و نمایندگاناستان کرمان برویم تا شیرین ترین و تلخ ترین خاطره ای که در سال جاری برای آن ها روی داده است را شنوا باشیم. که در ادامه مشروح این خاطرات را می خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آرمان کرمان در حالی که روزهای پایانی سال را می گذاریم و شاید کمتر از یک روز دیگر به آغاز سال جدید باقی مانده است به این فکر افتادیم که به سراغ مسئولین و نمایندگان استان کرمان برویم تا شیرین ترین و تلخ ترین خاطره ای که در سال جاری برای آن ها روی داده است را شنوا باشیم. که در ادامه مشروح این خاطرات را می خوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان, آرمان کرمان,

 

,

 

,

, ,

 

,

محمد یاسین پنجعلی زاده، رئیس کمیسیون عمرانی، معماری و شهرسازی شورای شهر کرمان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در خصوص بهترین اتفاق سال جاری در حوزه کاری خود گفت: بهترین خاطره مربوط به کمیسیون معماری و شهرسازی ادامه فعالیت تله کابین کرمان بود که با هدف گذاری که شورا روی این موضوع گذاشت، امیدواریم اوایل سال آینده شاهد بهره برداری آن باشیم و مجموعه بام کرمان که فکر می کنم یک مجموعه گردشگری و توریستی خیلی خوبی باشد و در آینده به همت شهرداری و شورا و مجموعه عسکرییه راه اندازی شود تا چشم انداز زیبایی را در بهترین نقطه از نظر آب و هوایی را داشته باشیم که یکی از موفقیت های شورا و شهرداری در سال گذشته بود که با همت این دو قطعی و کلنگ آن زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در خصوص بهترین اتفاق سال جاری در حوزه کاری خود , شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, در, خصوص بهترین اتفاق سال جاری در حوزه کاری خود,

 

,

پنجعلی زاده در رابطه با تلخ ترین خاطره افزود: در سال گذشته اتفاق تلخی در حوزه کاری شهر کرمان اتفاق نیفتاد اما حادثه ای که در ساختمان پلاسکو رخ داد باعث شد زنگ خطری در کل استان ها و کل کشور به صدا درآید که چون مجموعه آتش نشانی جزو زیر مجوعه های شهرداری است باید همت بیشتری در این موضوع به کار گیری شود که جلوی اتفاقات مشابه در شهر کرمان کرفته شود و ما شاهد راه اندازی چند ایستگاه آتش نشانی جدید بودیم و قرار شد اوایل سال آینده هم یک ایستگاه جدید اضافه شود و تجهیزات آتش نشانی به روز تر شود تا اتفاقی که در تهران افتاد را در شهر خودمان شاهد نباشیم.

,

 

,

رئیس کمیسیون عمرانی، معماری و شهرسازی استان اظهار کرد: بازگشایی خیابان گلباز خان هم جزو بهترین اتفاقات سال جاری بود که حدود ۲۰ سال باقی مانده بود و با همت شهرداری و حمایت شورا این کار در حال انجام است که امیدواریم در اوایل سال آینده شاهد بازگشایی خیابان گلباز خان و بسته شدن قسمت ماشین رو میدان ارگ باشیم.

,

 

,

, ,

 

,

 

,

حسین رشیدی مدیر کل دامپزشکی استان کرمان در گفتگو با آرمان کرمان در رابطه با بهترین اتفاق حوزه کاری خود گفت: دستگاه هایی که در زمینه سلامت و ایمنی استان فعالیت می کردند با توجه به تدوین سند امنیت غذایی استان که بخشی از آن مربوط به اداره دامپزشکی بود و به ویژه مربوط به گوشت قرمز و طیور و فرآورده های لبنی اقدامات خوبی صورت گرفت و سند آن اجرایی شد تا جایی که استاندار کرمان در ارتباط با این موضوع که اسناد امنیت غذایی کرمان اجرایی شده است از جانب رییس جمهور تندیس سلامت دریافت کردند و ما هم دستگاهی بودیم که از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لوح تقدیر و سپاس دریافت کردیم.

, آرمان کرمان, آرمان کرمان,

 

,

رشیدی دو کانون فوق حاد پرندگان در کرمان را یکی از بدترین اتفاقات دانست و افزود: یکی از این کانون ها  در جنوب استان و دیگری در شهر کرمان  در اوایل ماه اسفند رخ داد که خوشبختانه کنترل شد زیرا نگران بودیم در سطح استان گسترش پیدا کند و شایع شود که با اقداماتی که انجام شد کانون مذکور گسترش پیدا نکرد.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

محسن صالحی کرمانی مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفتگو با آرمان کرمان بارش های مناسبی را که در استان رخ داد جزو بهترین اتفاقات برشمرد و عنوان کرد: بدترین اتفاق نیز که در دل اتفاق خوب رخ داد این بود که عده ای  هشدارهایی که در خصوص بارندگی های استان اعلام شده بود را رعایت نکردند و موجب از دست دادن جان آن ها  شد که در اثر بارندگی و در بستر طبیعی رودخانه یکی از هم استانی ها نکات ایمنی را رعایت نکرد و در رودخانه سقوط کرد.

, آرمان کرمان, آرمان کرمان,

 

,

, ,

 

,

کمال جوانمرد، عضو شورای اسلامی شهر کرمان در رابطه با تلخترین واقعه حوزه کاری شورا و شهرداری اظهار کرد: فرو ریختن ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از آتشنشان ها بود و بهترین اتفاق نیز حضور قرارگاه سازندگی خاتم در کرمان و مشارکت در پزوژه های عمرانی شهر کرمان بود.

,

 

,

, ,

 

,

حبیب الله نیکزادی نماینده شرق استان کرمان در گفتگو با آرمان کرمان گفت: در حوزه کاری خاطرخوب ما این بود که مجلس شورای اسلامی توانست با قدرت و اهمیت به مسائل اقتصادی و اجتماعی و امنیت مردم تدابیری را در قالب احکام خوبی  که در برنامه ششم بیاورد که هم برنامه در زمان مناسب خود تصویب شد و هم بودجه عمومی کشور  به موقع به مجلس ارائه و بررسی شد و به تصویب شورای نگهبان هم رسید.

, آرمان کرمان, آرمان کرمان,

نماینده شرق استان کرمان در ادامه با اشاره به خاطره تلخی که از سیلاب های شرق استان باقی ماند، ابراز کرد: علی رغم اینکه سیل سیلی نبود که خسارت به مردم وارد شود اما متاسفانه این خسارت به مردم وارد شد اما باز هم از مسئولین تشکر می کنیم که توانستند در کوتاه ترین زمان به مشکلات مردم رسیدگی کنند تا مردم هم بتوانند سرپناهی داشته باشند و آن هایی که دچار خسارت شدند خسارت آن ها برآورد شده که و آینده نزدیک پرداخت می شود.

,

 

,

, ,

 

,

احمد حمزه نماینده پنج شهر جنوبی استان کرمان در گفتگو با آرمان کرمان ابراز کرد: تعدادی از مصوباتی که در مجلس داشتیم برای بهتر شدن زندگی مردم جنوب کارگشا است و برای ما خاطره خوبی است که امیدوارم این مصوبات به مرحله اجرا درایند و شاهد تغییر در زندگی مردم جنوب باشیم که یکی از آن ها بحث یک درصد مالیات بر ارزش افروده است و سه درصد مالیات بر ارزش افزوده که باید در بین شهرداری های کشور توزیع شود و چون تا به حال درامدی نداشتیم هیچ چیز نصیب شهرهای ما نمی شد و تبدیل به مخروبه شدند با  مصوباتی که صورت گرفت کمک بزرگی به شهرداری ها  می شود و مصوب دیگر این بود که مستضعفین و محرومینی که مستمری بگیر کمیته امداد و یا بهزیستی هستند و در مناطق جنوبی ما تعداد آن ها کم نیست مستمری آن ها ارتقا پیدا کند .

, آرمان کرمان , آرمان کرمان ,

 

,

وی در رابطه با خاطره تلخی که رخ داده است، افزود:سیل  به قسمت هایی از استان ما خسارت وارد کرد و هم اکنون هم که فصل برداشت محصولات منطقه است افت قیمت نگرانی بزرگی برای مردم ما است که امیدواریم مسئولین فکری کنند و چیزی که ۸۰ در صد مردم ما را آزرده کرده است تعرفه سنگین برق زمستانی منطقه بود.

,

 

,

 

,

 

,

, ,

 

,

 

,

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در گفتگو با آرمان کرمان تصریح کرد: تلخ ترین خاطره ما دغدغه مردم در حوزه اتتقال آب از سرشاخه های هلیل و قیمت محصولات کشاورزی بود و  درکنار همه بهترین خاطره  کارهایی  است که صورت گرفت  و همچنین اتحاد و همدلی است که بین مردم ما در حوزه جنوب کرمان به ویژه جیرفت و عنبر آباد انجام شده است.

, آرمان کرمان, آرمان کرمان,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه