اخبار داغ

صنایع دستی سیستان و بلوچستان در فهرست هدایای وزارت امور خارجه قرار گرفت

صنایع دستی سیستان و بلوچستان در فهرست هدایای وزارت امور خارجه قرار گرفت
شرکت هانی و مهتاب تولید کننده صنایع دستی با تلفیق سوزن دوزی و چرم محصولات متعددی در فهرست هدایای وزارت امور خارجه قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری علم و فناوری سیستان و بلوچستان، شرکت هانی و مهتاب، تولیدکننده صنایع دستی استان، به مدیر عاملی خانم فاطمه ریگی موفق به عقد قرارداد با وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شرکت هانی و مهتاب تولید کننده صنایع دستی با طرح ها و ایده های نوین یکی از شرکتهای مستقر در پارک علم وفناوری در حوزه صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان می باشد، که توانسته است با تلفیق سوزن دوزی و چرم محصولات متعددی را تولید نماید.

,

این شرکت با حمایت های پارک علم و فناوری استان موفق به عقد قرارداد با وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گردیده است. بدین ترتیب صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان در فهرست هدایای وزارت امورخارجه قرار می گیرد.

,

پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان با تاسیس فن بازار صنایع دستی و کانون توسعه هنر و صنایع دستی توانسته است، رویه ای فناورانه و نوین در تمام مراحل طراحی، تولید، بسته بندی و فروش برای شرکتهای مستقر در پارک ایجاد نماید.

,

لازم به ذکر است تاکنون هفت شرکت صنایع دستی در حوزه های مختلف فرش، گلیم، سوزن دوزی، چوب و غیره از حمایت های پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان بهره مند شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه