اخبار داغ

امام جمعه هیرمند:

بانوان همسرداری را از بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) فرا گیرند

بانوان همسرداری را از بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) فرا گیرند
حجت الاسلام گزمه گفت: اگر ایمان و تقوا در خانواده ها ورود پیدا کند قطعاً برخی از دغدغه ها از بین خواهد رفت ، امید است برخی از کسانی که مسیر را کج می روند مسیر صحیح را در پیش بگیرند و در راهی قرار گیرند که آن بانوی بزرگوار همراه با فرزندانشان حرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای هیرمند، مراسم جشن میلاد کوثر با حضور مادران و بانوان شهرستان هیرمند در سالن آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای هیرمند،,

حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در این مراسم ضمن تبریک این روز بزرگ اذعان داشت: حضرت فاطمه (س) یک الگوی مناسب و مثبت برای زنان جامعه است.

,

وی افزود: یک بانوی موفق بانویی است که همسرداری و خانه داری را به روش صحیح و اسلامی پیش ببرد، امروزه برخی ها افتخار دختران را در استخدام های دولتی می بینند اما بانوی اسلامی مفتخر است تا همسرداری و خانه داری را به روش ائمه فرا گیرد.

,

امام جمعه هیرمند بیان داشت: دختران جامعه نباید در خصوص مسائل جزئی احساس ناراحتی کنند چه بسا که برخی از دختران به دلیل عدم قبولی در دانشگاه احساس حقارت و کوچکی می کند که این تفکر اشتباه و نادرست است.

,

حجت الاسلام گزمه گفت: اگر ایمان و تقوا ورود پیدا کند در خانواده ها قطعاً این دغدغه ها از بین خواهد رفت ، امید است برخی از کسانی که مسیر را کج می روند مسیر صحیح را در پیش بگیرند و در راهی قرار گیرند که آن بانوی بزرگوار همراه با فرزندانشان حرکت کردند.

,

وی تصریح کرد: در برخی از خانواده ها فرزند آوری را ننگ می دانند و از خرج و مخارج آن می ترسند، اما قرآن می فرماید مگر کودکان را شما روزی می دهید که از وجود آنان ترس  وحشت دارید؟ باید دانست که فرزند نعمت بزرگی است که خداوند به یک زوج اعطا می کند و قطعا روزی آن خانواده را بیش از پیش بیشتر خواهد کرد.

,

امام جمعه هیرمند گفت: در گذشته اعتقادات قوی وجود داشت و خداوند  بیش از ده فرزند به خانواده ها هدیه می داد اما متاسفانه امروزه زندگی ها تامین است و اعتقادات ضعیف شده این نکته مهمی است که دختران و مادران باید مد نظر داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه