اخبار داغ

فرماندار هیرمند:

نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه ویژه ای به بانوان دارد/ فداکاری و مهربانی شاخصه اصلی مادران ایرانی است

نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه ویژه ای به بانوان دارد/ فداکاری و مهربانی شاخصه اصلی مادران ایرانی است
پیری گفت: یکی از مواردی که اسلام آن را برای زن مورد تاکید قرار داده است دوری از نامحرمان است که امروزه به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این موضوع مهم اسلامی به خوبی در جامعه رعایت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای هیرمند؛  محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در مراسم جشن میلاد کوثر خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های مهم زنان مهربانی و پاک دامنی است که این دو مسئاله مورد تاکید اسلام نیز بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای هیرمند؛ ,

وی افزود: مهربانی در مادران موضوعی است که به فرزندان نیز منتقل می شود، بارها فداکاری و مهربانی های مادران در جامعه مشاهده می شود چه بسا که همین مادران بودند که فرزندانی تربیت کردند که در بحث دفاع مقدس هشت سال قدرت جهانی را به زانو در آوردند.

,

فرماندار هیرمند خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که اسلام آن را برای زن مورد تاکید قرار داده است دوری از نامحرمان است که امروزه به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این موضوع مهم اسلامی به خوبی در جامعه رعایت می شود.

,

پیری خاطرنشان کرد: جایگاه زن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همانند غربی ها نیست همان مواردی که برگرفته از دین اسلام است به خوبی در کشور جمهوری اسلامی ایران رعایت می شود.

,

وی مهمترین وظیفه زن را در اسلام خانه داری و همسرداری عنوان کرد و افزود: تربیت فرزندان باید در کنار همسر داری و خانه داری در الویت قرار گیرد زیرا این سه مورد جزو وظایف زن از نگاه دین مبین اسلام است.

,

فرماندار هیرمند اذعان داشت: فرزند دختر جایگاه ویژه ای در خانواده دارد و تاثیر بسیار زیادی در محبت پدر و مادر را به خود اختصاص می دهد زنان جامعه امروزه باید حضرت فاطمه (س) را الگو و اسوه خود قرار دهند تا آخرت خود را تضمین کرده باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه