اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی:

ایتام اراک اکرام می‌شوند

ایتام اراک اکرام می‌شوند
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: یاری رسانی به محرومان و نیازمندان در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» از جمله مهمترین طرح‌های مشارکت‌های مردمی کمیته امداد محسوب می‌شود که امروز تعدادی از ایتام کلانشهر اراک توسط مسئولین و خیرین اکرام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ با بیان اینکه طرح اکرام ایتام یکی از برجسته‌ترین طرح‌های این نهاد حمایتی است، گفت: فرهنگ‌سازی و فراهم آوردن زمینه کمک به نیازمندان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های کمیته امداد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: یاری رسانی به محرومان و نیازمندان در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» از جمله مهمترین طرح‌های مشارکت‌های مردمی کمیته امداد محسوب می‌شود که نیاز است افراد خیر و مسئولان همچون گذشته این نهاد مقدس را در یاری رساندن به ایتام کمک کنند.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی تصریح کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم و مشکلات خانواده های ایتام را در تمام بخش‌ها برطرف کنیم.

,

موسی‌نژاد با بیان اینکه روز شنبه ۲۸ اسفندماه به همت مسئولین استان تعدادی از ایتام کلانشهر اراک اکرام می‌شوند، گفت: امروز در مجتمع آیت‌الله اراکی این کلانشهر تعداد ۸۵۰ یتیم به همت استاندار مرکزی اکرام می‌شوند و در مجموع به این تعداد از عزیزان ۴۲ میلیون تومان از سوی استاندار پرداخت می‌شود.

,

وی همچنین از اجرای طرح «دست‌های مهربانی» به همت اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خبر داد و گفت: این طرح که با هدف کمک به ایتام، نیازمندان و فقرا و از محل نیات واقفان و خیران در آستانه سال نو برگزار می‌شود که در این طرح نیز تعداد ۶۰۰ نفر از ایتام اراک اکرام می‌شوند و در مجموع در این طرح ۳۰ میلیون تومان از سوی خیرین و اوقاف استان به آنان پرداخت می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه