اخبار داغ

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جوین:

یگان حفاظت منابع طبیعی در ایام نوروز تعطیل نیست/ با تخریب کنندگان اراضی طبیعی به شدت برخورد می شود

یگان حفاظت منابع طبیعی در ایام نوروز تعطیل نیست/ با تخریب کنندگان اراضی طبیعی به شدت برخورد می شود
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جوین گفت: یگان حفاظت در ایام نوروز تعطیل نیست و به شدت با زمین‌خواری و تخریب و تصرفات اراضی منابع طبیعی برخورد می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی حسین آبادی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جوین د رگفت و گو با آل نور اظهار داشت: یگان حفاظت این اداره در ایام نوروز ،تعطیل نیست و نیروهای حفاظتی ۲۴ساعته مشغول گشت و مراقبت هستند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آل نور,

 

,

وی افزود: شهروندان محترم در ایام نوروز با مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و آتش سوزی اراضی منابع طبیعی، سریعاً از طریق شماره تلفن 1504 اطلاع رسانی نمایند.

,

 

,

حسین آبادی  تصریح کرد: در روزهایی که مردم بیش از هر زمان دیگر اوقات فراغت خود را در دامان طبیعت و بازدید از آثار تاریخی و دیدنی سپری می‌کنند، برخی درصدد تخریب منابع طبیعی و دست‌اندازی در انفال هستند که یگان حفاظت به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.

,

 

,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جوین یادآور شد: در همین خصوص هماهنگی هایی با دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان انجام شده تا به صورت ویژه در ایام تعطیلات نوروز با این گونه تخلفات برخورد نمایند.

,

 

,

وی  جوین با بیان این‌که برخی افراد تصور می ‌کنند، نوروز همه جا تعطیل است و می‌توانند به انفال و منابع طبیعی دست‌اندازی کنند، خاطرنشان کرد: یگان حفاظت در ایام نوروز تعطیل نیست و به شدت با زمین‌خواری و تخریب و تصرفات اراضی منابع طبیعی برخورد می‌کند.

,

 

,

حسین آبادی  در پایان مردم را بهترین حامیان منابع طبیعی خواند و گفت: همکاری مردم با منابع طبیعی می تواند نقش اساسی در حفاظت از مواهب الهی ایفا کند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه