اخبار داغ

رئیس بهزیستی خبر داد:

اجرایی شدن طرح تامین مالی خُرد در کامیاران با اعتبار 120 میلیارد ریالی

اجرایی شدن طرح تامین مالی خُرد در کامیاران با اعتبار 120 میلیارد ریالی
رئیس بهزیستی کامیاران گفت: طرح «تامین مالی خرد» به منظور توانمندسازی، فقر زدایی و بهبود معیشت اقشار کم درآمد و به ویژه زنان سرپرست خانوار در مناطق روستایی در حال اجرا می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهوخبر؛ رئیس اداره بهزیستی کامیاران از اجرایی شدن طرح تامین مالی خرد برای فقرزدائی، توانمندسازی و بهبود معیشت زنان سرپرست خانوار در این شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر,

حبیب الله ابراهیمی ظهر امروز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما دراین باره اظهار داشت: طرح «تامین مالی خرد» به منظور توانمندسازی، فقر زدایی و بهبود معیشت اقشار کم درآمد و به ویژه زنان سرپرست خانوار در مناطق روستایی در حال اجرا  می باشد.

,

وی در تشریح این طرح خاطرنشان نمود: طرح تامین مالی خرد طرحی است که با هدف ایجاد اشتغال، بازتوانی و فقر زدایی اقشار کم درآمد و زنان سرپرست خانوار در مناطق روستایی برگزار می شود.

,

رئیس اداره بهزیستی درباره مشارکت دیگر نهادها در اجرایی شدن این طرح عنوان داشت: سازمان بهزیستی با مشارکت بانک کشاورزی و موسسه تاک در این زمینه فعالیت دارد و ضمن شناسائی افراد بی بضاعت، کم درآمد و زنان سرپرست خانوار، آنها را برای بهبود معیشت یاری می دهد.

,

ابراهیمی درباره اجرایی شدن طرح وکارهای انجام گرفته در کامیاران بیان داشت: در این شهرستان درسال جاری 50گروه با 823 عضو تحت پوشش شناسائی شده اند و در این طرح مشارکت دارند.

,

رئیس اداره بهزیستی کامیاران به اعتبار تخصیص یافته طرح اشاره کرد وگفت:  تاکنون بالغ بر 120 میلیارد ریال اعتبار به این گروه ها اختصاص یافته است و این طرح توانسته است زمینه اشتغال بیش از 160 زن سرپرست خانوار را در زمینه مشاغل خرد خانگی فراهم نماید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه