اخبار داغ

تشریح همکاری های بانکی با سازمان بسیج سازندگی؛

پرداخت 13 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی برای اشاعه کسب وکار در کامیاران

پرداخت 13 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی برای اشاعه کسب وکار در کامیاران
رئیس بانک مهر اقتصاد گفت: مهمترین هدف از پرداخت تسهیلات بانکی، اشتغالزائی و کمک به معیشت شهروندان است و درکنار آن با افزایش تولیدات در راه برنامه های اقتصاد مقاومتی حرکت می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاهوخبر؛  بانک مهر اقتصاد به عنوان بانک عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال زائی سازمان بسیج سازندگی، در سال جاری بالغ بر میلیاردها ریال تسهیلات جهت اشاعه کسب و کار و ایجاد شغل به افراد جویای کار پرداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر,

امروز شنبه و در آخرین روز کاری سال جاری، رئیس بانک مهر اقتصاد کامیاران در گفت وگو با خبرنگار ما درباره مناسبات این بانک با سازمان بسیج اقتصادی بیان داشت: بنا به توافقنامه های موجود، بانک مهر اقتصاد به عنوان بانک عامل در پرداخت تسهیلات خود اشتغالی معرفی شده است و از چندین سال قبل تاکنون در این زمینه فعالیت دارد.

,

سیروس مفاخری افزود: درسراسر کشور برنامه ریزی هایی برای ایجاد اشتغال صورت گرفته است و این برنامه ها بر مبنای ایجاد اشتغال برای 180 هزار نفر قرار داشته و دراین رابطه تسهیلات خود اشتغالی پرداخت می شود و بانک مهر اقتصاد به فرصت های شغلی کمک می کند تا افراد جویای کار بتوانند به سودآوری و کسب منفعت برسند.

,

وی به میزان تسهیلات پرداخت شده در سال جاری اشاره کرد وگفت: از ابتدا ی سال در شهرستان کامیاران در حدود 13 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی پرداخت شده است که براساس اعلام سازمان بسیج سازندگی برای 108 نفر مستقیما و به صورت غیر مستقیم نیز برای 216 نفر ایجاد اشتغال شده است.

,

رئیس بانک مهر اقتصاد درباره اهداف پرداخت این تسهیلات عنوان داشت: مهمترین هدف از پرداخت تسهیلات بانکی، اشتغالزائی و کمک به معیشت شهروندان است و درکنار آن با افزایش تولیدات در راه برنامه های اقتصاد مقاومتی حرکت می کنیم.

,

مفاخری تشریح کرد: شهرستان کامیاران از جمله مناطق زراعی ایران است و سیاست های بانکی ما نیز براساس یاری کشاورزان، باغداران و همچنین اشاعه صنایع تبدیلی و صنایع دستی حرکت می کند تا با تامین سرمایه اولیه، انواع تولیدات بومی و محلی گسترش پیدا کند.

,

رئیس بانک مهر اقتصاد در پایان از افزایش پرداخت تسهیلات خود اشتغالی در سال آتی خبر داد و ابراز داشت: از ابتدای پرداخت تسهیلات خود اشتغالی، همه ساله با افزایش اعتبارات بانک جهت پرداخت این تسهیلات مواجه بوده ایم و طبیعتا در سال آینده میزان این اعتبارات افزایش پیدا می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه