اخبار داغ

سانسور سخنان نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی توسط صداوسیما/ دلیل سکوت رسانه‌ملی در برابر بی‌بند و باری‌ها چیست؟!

سانسور سخنان نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی توسط صداوسیما/ دلیل سکوت رسانه‌ملی در برابر بی‌بند و باری‌ها چیست؟!
سخنان دیروز نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در خطبه‌های آخرین نماز جمعه شهرستان ارومیه با محوریت بی‌بند و باری در حضور مدیران دولتی و تاکیدات وی بر لزوم برخورد با این مدیران به بدترین شکل ممکن توسط صداوسیمای مرکز آذربایجان‌غربی سانسور شد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،تاکیدات علنی و الزام‌آور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه بر برخورد مدیران ارشد استانی با مسئولین حاضر در برخی مراسمات نامناسب و دور از شان مدیریت، حاشیه‌ها و برداشت‌های متفاوت و بسیاری در رسانه‌های مجازی و نیز در میان عامه نمازگزاران و خوانندگان رسانه‌های انقلابی در فضای مجازی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

اینکه بالاترین مقام حاکمیتی در استان نسبت به این مسئله اشاره کرده و رسیدگی به چنین اتفاقاتی را لازم و ضروری بداند، امری است که باید در میان عموم مردم بیان شود. به نحوی که مهم‌ترین رسانه کشوری یعنی صداوسیما در بُعد استانی باید در راس تمام رسانه‌ها نسبت به این مورد حساسیت داشته و پرداخت کند.

,

اما در اقدامی کم‌سابقه و به دور از اخلاق حرفه‌ای رسانه، صداوسیمای مرکز آذربایجان‌غربی نه‌تنها هیچ اشاره‌ای به این مقوله در بخش‌های مختلف خبری نداشت بلکه در برنامه «میعاد عشق» که مختص خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان است، با سانسور سخنان حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین قریشی از پخش درست و اصولی خطبه‌ها جلوگیری کرد.

,

متاسفانه برخوردهای این‌چنینی صداوسیمای آذربایجان‌غربی با حاشیه‌های موجود و دوری‌جستن از رویه کاری رسانه‌ملی در بُرد کشوری، یعنی همان انتقاد از جهت‌گیری‌های نادرست مسئولین در هر مقام و جایگاهی، موجب شده تا علاوه بر اینکه مخاطب این شبکه کاهش داشته باشد بلکه درصد رضایت مخاطبین نه‌چندان بالای آن نیز قابل قبول و رضایت‌بخش نباشد.

,

صداوسیمای مرکز آذربایجان‌غربی برای بازگشتن به رسانه تراز انقلابی و در خط ولایت، باید به‌منظور جلب‌رضایت عموم مردم مسیر رفتاری خود را تغییر داده و نسبت به جامه عمل پوشاندن به خواسته‌های اقشار مختلف در برابر اقدامات ناصواب و نادرست مسئولین دولتی در هر مقامی واکنش مناسب و عقلانی از خود بروز دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه