اخبار داغ

رییس پلیس راه استان خبر داد

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های استان/ با تخلفات رانندگی برخورد قاطع می‌شود

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های استان/ با تخلفات رانندگی برخورد قاطع می‌شود
رییس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین و روان در آزاد راه‌های استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نصرالله بیگلری رییس پلیس راه استان در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به روزهای پایانی سال و آغاز مسافرت‌های نوروزی اظهارکرد: لاین شمالی آزاد راه قزوین- کرج ، قزوین- رشت و قزوین – زنجان دارای ترافیک نیمه سنگین اما روان است و در سایر محور های استان تردد عادی می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص، ,

این مسوول افزود: بنا به پیش‌بینی سازمان هوا شناسی نیز از امروز تا پایان روز یکشنبه ( ۳۰ اسفندماه) بارش نزولات آسمانی را خواهیم داشت که در پی آن لغزندگی محورها پیش‌بینی می‌شود.

,

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی، رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی از جمله سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی برای جلوگیری از حوادث ناخوشایند از سوی رانندگان توصیه می‌شود.

,

احتمال بارش و لغزندگی در محورهای استان

, احتمال بارش و لغزندگی در محورهای استان,

رییس پلیس راه استان گفت: مسافران قبل از سفر اطلاعات راه‌ها و وضعیت جوی و ترافیکی را از مرکز مدیریت راه‌های کشور از طریق تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ -۰۲۱ دریافت کنند.

,

بیگلری در پایان با اشاره به اینکه پلیس بدون اغماض با تخلفات رانندگی برخورد قاطع خواهد کرد افزود: رانندگان حتما قبل از سفر با مزاجعه به سایت ۱۲۰ راهور از وضعیت خلافی و گواهینامه مطلع و با اطمینان از عدم نمره منفی وخلافی بالای یک میلیون با خاطری آسوده و با احترام به قانون سفر خوبی را در کنار خانواده تجربه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه