اخبار داغ

کمک بیش از ۲ میلیارد ریالی مردم شازند به نیازمندان

کمک بیش از ۲ میلیارد ریالی مردم شازند به نیازمندان
مدیر کمیته امداد شازند گفت: امسال در جشنهای نیکوکاری برگزار شده در سطح شهرستان، مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی مردم نوع دوست شازند به جهت کمک به مردم نیازمند، اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی مشهدی مدیر کمیته امداد شازند در گفتگو با  شازند ما با اشاره به اهمیت برگزاری جشن های نیکوکاری در آستانه سال جدید گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ انفاق و احسان و نوع دوستی و همچنین تلاش برای تأمین برخی از نیازهای محرومان و ایتام از جمله اهداف جشن نیکوکاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما,
 
,
 وی بر تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه تاکید کرد و افزود: نهادینه کردن این فرهنگ در بین اقشار مختلف جامعه موجب ریشه‌کنی فقر و محرومیت می‌شود.
,
 
,
 

 

,

, ,

 

,
مدیر کمیته امداد شازند با بیان اینکه نیازهای اساسی برای خانواده‌های تحت حمایت شامل کمک‌های نقدی، پوشاک و مواد غذایی می‌شود، افزود: بلافاصله پس از جمع آوری کمک‌ها در مدارس صرف دانش آموزان نیازمند آن مدرسه، در مراکز نیکوکاری صرف نیازمندان‌‌ همان محله و در پایگاه‌ها صرف محرومان استان می‌شود.
,
 
,
مشهدی اظهار کرد: امسال در جشنهای نیکوکاری برگزار شده در سطح شهرستان، مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی مردم نوع دوست شازند به جهت کمک به مردم نیازمند، اهدا شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه این مبلغ بین حدود 3000 نفر از نیازمندان شهرستان توزیع می شود اضافه کرد: این کمکهای مردمی در قالب سبدهای کالا و مواد غذایی و پوشاک بین نیازمندان توزیع می شود تا بتوانیم در آستانه سال جدید بخشی از مشکلات این عزیزان را مرتفع کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه