اخبار داغ

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان خبر داد:

ارائه خدمت توسط 100 امدادگر به مسافران نوروزی در استان/ آماده باش نوروزی 26 پایگاه امدادی

ارائه خدمت توسط 100 امدادگر به مسافران نوروزی در استان/ آماده باش نوروزی 26 پایگاه امدادی
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان گفت: در ایام نوروز 100 امدادگر در 26 پایگاه‌ امدادی استان سمنان مشغول ارائه خدمات به مردم و مسافران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یحیایی معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در تشریح فعالیت های نوروزی امدادگران در سطح استان گفت: در این ایام 26 پایگاه امدادی در سطح استان به مسافران نورزوی خدمات ارائه خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه 19 تیم امداد و نجات و یک امداد هوایی در ایام نوروز آماده پذیرایی از مسافران هستند، اظهار کرد: 100 امدادگر در محورهای مواصلاتی استان به سمافران خدمات ارائه خواهند داد.

,

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان درخصوص امدادرسانی در حوادث یک هفته گذشته گفت: از 21 لغایت 28 اسفند ماه سال جاری بیش از 39 حادثه در سطح استان سمنان به وقوع پیوسته است.

,

یحیایی با بیان اینکه 21 تیم عملیاتی در این حوادث حضور یافته و امدادرسانی کرده اند، افزود: 188 امدادگر در این حوادث حضوریافته و خدمات را به آسیب دیدگان ارائه دادند.

,

وی همچنین تصریح کرد: 412 نفر در این حوادث آسیب دیدند که امدادگران با حضور به موقع در سر صحنه به آنها خدمات ارائه دادند.

,

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با اشاره به رسیدگی امدادگران استان سمنان به 13 مورد حادثه جاده ای، 2 مورد برف و کولاک ، یک مورد زلزله، 2 مورد خدمات شهری، گفت: در یک هفته گذشته  به 28 نفر اسکان داده شده است.

,

یحیایی از مردم و مسافران نوروزی عازم به جاده ها و مسیرهای مواصلاتی سراسر کشور خواست نکات ایمنی و امدادی را در مسافرت های نوروزی رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشند.

,

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان در خاتمه خاطرنشان کرد: مسافران در صورت بروز مشکل صبور بوده و با نیروهای امدادی از طریق شماره 112 تماس بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه