اخبار داغ

دستگیری اشتباهی داور سمیرمی در بوشهر!

دستگیری اشتباهی داور سمیرمی در بوشهر!
مجتبی شجاعی در بازگشت از قضاوت بازی بوشهر به دلیل یک اشتباه دستگیر و از پرواز باز ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داور سمیرمی در گفت و گو با خبرنگار سمیرم خبر اظهار کرد: عصر جمعه پس از پایان مسابقات مرحله ی دوم امیدهای کشور و معرفی به آسیا همراه با تیم داوری به هتل برگشتیم و پس از استراحت چند ساعته برای پرواز ساعت ۱۲ پرواز بوشهر به اصفهان به فرودگاه رفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سمیرم خبر,

مجتبی شجاعی گفت: همراه با مرتضی رجالزاده وقتی به فرودگاه رسیدیم شاهد اتفاق عجیبی بودیم، حراست فرودگاه پس از بازرسی چمدان ها، ما را دستگیر کرده و برای چند ساعتی بازداشت شدیم.

,

وی گفت: پس از بررسی متوجه شدیم که هدست های رادیویی داوری در زمین فوتبال که داخل چمدان ها بوده باعث شک حراست فرودگاه شده و آن ها گمان کرده اند که موضوع هواپیما ربائی بوده است.

,

شجاعی گفت: علاوه بر بازماندن از پرواز بوشهر به اصفهان به دلیل این اتفاق تا زمان با خبر شدن هیئت فوتبال بوشهر همراه با دیگر داور اصفهانی، مرتضی جمالزاده در بازداشت به سر بردیم تا این سو تفاهم برطرف شد و در نهایت با اتوبوس به اصفهان برگشتیم.

,

به گزارش سمیرم خبر، هدست ها داوری شامل چهار گیرنده و چهار هدفن هست که داوران برای ارتباط بهتر با هم در زمین فوتبال استفاده می کنند که موجب این سوءتفاهم در فرودگاه بوشهر برای داور سمیرم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه