اخبار داغ

فرماندار خمین:

خمین آماده میزبانی از میهمانان و گردشگران نوروزی است

خمین آماده میزبانی از میهمانان و گردشگران نوروزی است
فرماندار خمین گقت: تمام بسترها و امکانات برای میزبانی از میهمانان نوروزی فراهم شده است و ۸ کمیته رسیدگی به این موضوعات در قالب ستاد تسهیلات سفر تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمهدی ساداتی فرماندار شهرستان خمین در گفتگو با خمین نیوز با اشاره به آمادگی شهرستان برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی گفت: تمام بسترها و امکانات برای میزبانی از میهمانان نوروزی فراهم شده و ۸ کمیته رسیدگی به این موضوعات در قالب ستاد تسهیلات سفر تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خمین نیوز,

وی افزود: پیش‌بینی می شود در نوروز ۹۶بیش از۱۵۰ هزار مسافر و گردشگر به این شهرستان سفر کنند و از آثار تاریخی از جمله بیت امام خمینی(ره)، قلعه سالار محتشم، دستکن های زیرزمینی و سنگ نگاره‌های تیمره و دیگر آثار بازدید کنند.

,

ساداتی ادامه داد: اکیپ‌های امدادی هلال احمر برای ایام نوروز آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند؛ همچنین امنیت جاده‌ها توسط نیروهای راهور و انتظامی تامین می‌شود. در ورودی‌های شهر اکیپ‌های راهنمای مسافران با همکاری آموزش و پرورش مستقر هستند.

,

فرماندار خمین گفت: ۶ باب مدرسه با مجموع ۴۱ کلاس با تمام امکانات رفاهی در شهرستان آمادگی اسکان برای گردشگران و مسافران نوروزی به این شهرستان زا دارد.

,

ساداتی همچنین به برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در روستاهای شهرستان خمین اشاره و بیان کرد: در بیش از ۲۰ روستای شهرستان در ایام نوروز جشنواره بازی‌های بومی و محلی برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه