اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد

نظارت بر فعالیت اماکن مواد غذایی و آشامیدنی در ایام نوروز/ 12 داروخانه در نوروز فعال است

نظارت بر فعالیت اماکن مواد غذایی و آشامیدنی در ایام نوروز/ 12 داروخانه در نوروز فعال است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از آماده باش نیروهای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این شهرستان خبر داد و گفت: این دانشگاه در تمام ایام تعطیلات نوروز بر رعایت اصول بهداشتی در اماکن تهیه و عرضه مواد غذایی و آشامیدنی در شهرها و مراکز بین راهی نظارت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر محمود رضا میری در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به آماده باش نیروهای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این شهرستان اظهار داشت: این دانشگاه در تمام ایام تعطیلات نوروز بر رعایت اصول بهداشتی در اماکن تهیه و عرضه مواد غذایی و آشامیدنی در شهرها و مراکز بین راهی نظارت دارد.
وی با بیان اینکه 13 بیمارستان در محدوده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و 2 بیمارستان در حاشیه این شهر در ایام نوروز فعال می باشند، گفت: دوازده داروخانه خاتم الانبیاء، بوعلی، ابوریحان، آسوده، ولیعصر، توحید، چمران، سنجری، دانش، دکتر ابراهیمی، صالح و سبحان در این ایام آماده ارائه خدمات دارویی به شهروندان و مسافران نوروزی می باشند.
گفتنی است حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه در بلوار بهداشت با شماره تلفن 33446699-054 و همچنین تلفن 33220466-054 در مرکز بهداشت زاهدان واقع در خیابان هیرمند آماده دریافت گزارشات و پاسخگویی به سوالات شهروندان است.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زاهدانه ,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه