اخبار داغ

در جلسه شورای اداری مطرح شد؛

واکنش فرماندار میاندوآب به اظهار نظرهای اقتصادی/ حاشیه سازان از تاریخ درس عبرت بگیرید و به ما بپیوندند

واکنش فرماندار میاندوآب به اظهار نظرهای اقتصادی/ حاشیه سازان از تاریخ درس عبرت بگیرید و به ما بپیوندند
فرماندار میاندوآب گفت: کسانی که نان آنها در حاشیه سازی و جوسازی است، خدا، ائمه و خون شهدا را در نظر گرفته و از تاریخ درس عبرت بگیرند و به ما بپیوندند تا در خدمت مردم باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، ناصر امیری در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب در سال ۹۵ در سخنانی اظهار کرد: همه مسئولان ادارات از ابتدای امسال تلاش کرده اند و در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی و تحکیم وحدت حرکت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرماندار میاندوآب افزود: همه مسئولان شهرستان، متفق القول برای عمران و آبادانی این شهر تلاش می کنند و در خدمت مردم هستند و علی رعم همه مشکلات که بوده هم دولت و هم مسئولان کار و تلاش کرده اند.

,

وی با توصیه به حاشیه سازان، گفت: کسانی که نان آنها در حاشیه سازی و جوسازی است، خدا، ائمه و خون شهدا را در نظر گرفته و از تاریخ درس عبرت بگیرند و به جمع ما بپیوندند تا در در خدمت مردم باشیم.

,

امیری با اشاره به اقدامت فرهنگی از قبیل یادواره شهدا و حضور مسئولان و مردم در مناسبت ها و ایام مختلف سال، تصریح کرد: ما مدیون شهدا که امروز به برکت خون شهدا و اقتدار نیروهای امنیتی و نظامی، در نهایت امنیت هستیم.

,

فرماندار میاندوآب ‌اظهار کرد: برخی از آقایان نه بحث اقتصادی بلدند و نه می دانند که اقتصاد چیست ولی از اقتصاد حرف می زنند که در شان آنها نیست و اگر می خواهند بحث کنند با کارشناسان اقتصادی و مسئولان حرف بزنند و مشکلات را بررسی کنند و اگر قانع نشدند، مطرح کنند.

,

وی هم چنین با تاکید بر اینکه ادارات در رابطه با ماده ۱۱ موظف به همکاری با ستاد انتخابات هستند، افزود: مسئولان قوانین و بخشنامه ها را مطالعه کرده و اما و اگر نکنند و همه ما نیز برای مشارکت حداکثری و رعایت حق الناس تلاش می کنیم.

,

امیری تصریح کرد: به برکت خون شهدا در صحنه بوده و دشمنان را مایوس می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه