اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز:

توسعه ۳۰۰ تخت خوابه بیمارستان فردیس/ فردیسی ها ۱۸ ماه دیگر صاحب بیمارستان خواهند شد

توسعه ۳۰۰ تخت خوابه بیمارستان فردیس/ فردیسی ها ۱۸ ماه دیگر صاحب بیمارستان خواهند شد
حمید درفشی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در مراسم آغاز عملیات اجرائی بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابه فردیس از افتتاح این بیمارستان درمدت زمان ۱۸ ماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ه نقل از فردیسان، حمید درفشی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز روز (شنبه) در مراسم آغاز عملیات اجرائی بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابه فردیس در جمع خبرنگاران از افتتاح این بیمارستان درمدت زمان ۱۸ ماه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی در این رابطه گفت: اسکلت ساختمانی بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابه فردیس تا پایان سال ۹۶ به اتمام خواهد رسید و امیدواریم در مدت زمان  ۱۸ ماه تا دوسال این بیمارستان به بهره برداری برسد

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از توسعه بیمارستان فردیس در آینده ی نزدیک خبر داد و اظهار داشت : این بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابه خواهد بود که در فاز اول با ۱۶۰ تخت بیمارستانی آغاز به کار خواهد کرد .

,

ویادامه داد: این بیمارستان با اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی بخش درمانی کاملی برای مردم فردیس فراهم خواهد کرد و طراحی آن به گونه ای خواهد بود که فردیس و حواشی آن را تحت پوشش قرار دهد.

,

درفشی تاخیر در ساخت بیمارستان فردیس را عدم محقق شدن منابع مالی در نظر گرفته شده از محل منایع مالی دولت عنوان کرد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرزتصریح کرد: با بهره برداری از بیمارستان محمد شهر در اردیبهشت ماه سال ۹۶ مشکلات درمانی منطقه غرب فردیس حل خواهد شد و مشکلات درمانی مردم فردیس تا حدی مرتفع می شود.

,

وی ضمن تاکید بر این که ساخت بیمارستان فردیس از پروژه های اصلی استان البرز می باشد خاطر نشان کرد: سال آینده بیش از ۱۵ مرکز بهداشتی و درمانی در فردیس ساخته خواهد شد و پوشش کامل درمانی در شهرستان فردیس ایجاد خواهد شد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در پایان از اغاز عملیات اجرائی بیمارستان کمال شهر در ۶ فرودین ماه خبر داد و گفت:  آغاز عملیات اجرائی بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابه در کمال شهر از ۶ فروردین ماه آغازخواهد شد و امیدواریم تا هر دو پروژه ی درمانی فردیس و کمالشهر همزمان با هم پیشرفت خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه