اخبار داغ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز :

افزایش سرانه تخت بیمارستانی در البرز جهش بزرگ بخش بهداشت و درمان

افزایش سرانه تخت بیمارستانی در البرز جهش بزرگ بخش بهداشت و درمان
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: سرانه تخت بیمارستانی که در ابتدای سال به ازای هر ۱۰۰۰ نفر۰٫۴ بوده است، درحال حاضر با بهره برداری از طرح ها به ۱٫۲ افزایش یافته و با بهره برداری از پروژه های مشابه به ۱٫۷ خواهد رسید و این جهش بزرگی در بخش بهداشت و درمان استان البرز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردیسان،خسرو ارتقائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز روز (شنبه) در مراسم آغاز عملیات اجرائی بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابه فردیس گفت: پروژه بیمارستان فردیس از پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری به استان البرز می باشد که بیش از ۶۰میلیارد تومان برای ساخت این پروژه اختصاص یافته است و در تلاش هستیم تا اولین قسط این اعتبارات را دریافت نماییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی درادامه ضمن تشکراز تلاش های دانشگاه علوم پزشکی البرز و تخصیص منابع مالی برای شروع عملیات اجرائی بیمارستان فردیس گفت: پروژه بیمارستان فردیس در اولین قدم ۱۶۰ تخت خواب پیش بینی شده است و تا ۳۰۰ تخت خواب قابل توسعه است ، امیدواریم با افزایش زمین بیمارستان، بیمارستانی در شان مردم شهرستان فردیس تاسیس نماییم

,

ارتقائی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مستقل شواری شهر و استقلال شهرداری فردیس گفت: انتخابات شورای شهر در فردیس برگزار خواهد شد و شهرداری ها منطقه ۳ و ۱۰ کرج در آینده از شهرداری ها فردیس خواهند بود .وجمعیتی که  تاکنون از حداقل امکانات برخوردار نبودند شاهد اجرای این طرح بزرگ خواهند بود.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز  گفت: سرانه تخت بیمارستانی که در ابتدای سال به ازای هر ۱۰۰۰ نفر۰٫۴ بوده است، درحال حاضر با بهره برداری از طرح ها به ۱٫۲ افزایش یافته و با بهره برداری از پروژه های مشابه به ۱٫۷ خواهد رسید و این جهش بزرگی در بخش بهداشت و درمان استان البرز است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: با احداث بیمارستان محمد شهر بخش غربی شهرستان فردیس از خدمات بیمارستانی بهره مند خواهد شد و با وارد شدن بخش خصوصی کمک های بیشتری در بخش بهداشت و درمان خواهیم داشت وبخشی از مشکلات درمانی مردم شهرستان فردیس مرتفع خواهد شد.

,

حمید احدی فرماندار شهرستان فردیس آغاز عملیات اجرائی ساخت بیمارستان ۱۶۰ تخت خواب فردیس را عیدی دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان فردیس برشمرد و گفت: امیدواریم تا با ساخت این بیمارستان اولین گام های ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شهرستان فردیس برداشته شود .

,

وی در ادامه افزود: مراکز بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان فردیس از ۵ مرکز به ۵۶ مرکز افزایش یافته است و ۷ مرکز نیز درحال ساخت می باشد و ساخت بیمارستان نوید بخش اقدانات موثر درمانی دراین شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه