اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

هیچ‌کس منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیست

هیچ‌کس منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیست
فرماندار خلیل‌آباد گفت: دولت برای کنترل بازار، مهار تورم و... از اقدامات دولت است و هیچ‌کس منکر ضعیف بودن وضعیت معیشتی مردم نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری ظهر امروز در نشست آخرین شورای اداری شهرستان خلیل‌آباد در سال 95 اظهار داشت: عده‌ای بی‌تقوایی سیاسی را در فضای مجازی و حقیقی علیه دولت پیشه کردند و در حال تخریب دولت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه خدمات دولت به‌شدت مورد هجمه قرارگرفته است، خاطرنشان کرد: تخریب دولت تضعیف نظام است و مدیران باید در مقابل این تخریب‌ها پاسخگوی عملکرد خود باشند.

,

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه برخی کارشناس نیستند و در هر مسئله‌ای اظهارنظر می‌کنند، تصریح کرد: دولت برای کنترل بازار، مهار تورم و... از اقدامات دولت است و توفیقات زیادی هم در تعامل با دنیا و سیاست خارجی به دست آورده است.

,

وی با اشاره به اینکه هیچ‌کس منکر مشکلات اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم نیست، اذعان کرد: قصور و کوتاهی دولت باید تذکر داده شود ولی خدمات را نباید نادیده گرفت و دولت تا زمانی که مسئولت داشته باشد از تلاش دست نمی‌کشد.

,

شاکری بابیان اینکه در سال 95 پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان به ثمر نشست، تأکید کرد: ولی متأسفانه خسارت‌های زیادی به مزارع و باغات انار، انگور و زعفران شهرستان وارد شد و امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود این خسارت‌ها جبران شود.

,

وی بر آمادگی همه دستگاه‌های اداری در ایام نوروز تأکید کرد و گفت: بعضاً احساس می‌شود هنوز فضای شهرستان آماده استقبال از مسافران نیست و انتظار می‌رود فضای شهر یک فضای مناسب باشد.

,

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر و روستا، عنوان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید با تمام تجهیزات و نیروی انسانی خود آماده برگزاری انتخابات باشند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وظیفه همگانی است تا دشمن به‌واسطه مشارکت مردم در انتخابات به اهداف شوم خود دست پیدا نکند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه