اخبار داغ

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس:

نیروهای انقلاب قدر هم را بدانند، زمان دعوا گذشته/ مرگ عربستان با اعزام نیرو به سوریه حتمی است

نیروهای انقلاب قدر هم را بدانند، زمان دعوا گذشته/ مرگ عربستان با اعزام نیرو به سوریه حتمی است
نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای انقلاب قدر هم را می دانند و زمان دعوا ، زمان ایما و اشاره معنی دار گذشته و باید قدر هم را بدانیم و فضا را برای وحدت و همدلی آماده کنیم، چرا که از یکی بودن ضرر نخواهیم دید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،  جهانبخش محبی نیا در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با اشاره عملکرد ها و اقدامات انجام گرفته در سال ۹۵، اظهار کرد: تدوین برنامه ششم توسعه و بودجه سال ۹۶ از اهم اقداماتی بود که حاصل کار دولت و مجلس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی، امروز امن ترین کشور دنیاست، افزود: اقداماتی که در کشورهای دنیا صورت می گیرد و تلاش های پیچیده ای هم توسط دشمنان برای خدشه دار شدند امنیت در ایران اسلامی، انجام شد که با هوشیاری نیروهای امنیتی و نظامی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و نعمت ولایت، الان در نقطه ای هستیم که راحت می توان ادعا کرد که امن ترین کشور هستیم.

,

وی با اشاره به شیطنت ها و تحریم های دشمنان، گفت: علی رغم همه این مشکلات، در پرداخت ها و کارهای عمرانی قابل قبول داشتیم که اینها به معنی نداشتن مشکل نیست.

,

محبی نیا به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اوایل سال آینده اشاره و با بیان اینکه ان شالله انتخابات سالم و باشکوهی برگزار خواهیم کرد، تصریح کرد: من فکر می کنم با اغماضی که خواهیم کرد، مردم به این حد بلوغ رسیده اند که حاصل انتخاب مردم را محترم بشمارند که این به منزله دین و عقلانیت و حق الناس است.

,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی به موضوعات منطقه ای اشاره و با بیان اینکه در خبرها آمده است که عربستان آمادگی اعزام نیرو به سوریه را دارد، اظهار کرد: این موضوع و اشتباه استراتژیک مهلکه ای برای عربستان خواهد بود و اگر این کار را انجام دهند، مرگ عربستان دیگر حتمی خواهد بود.

,

وی هم چنین با تاکید بر اینکه نیروهای انقلاب قدر هم را می دانند، افزود: زمان دعوا ، زمان ایما و اشاره معنی دار گذشته و باید قدر هم را بدانیم و فضا را برای وحدت و همدلی آماده کنیم، چرا که از یکی بودن ضرر نخواهیم دید.

,

محبی نیا با بیان اینکه عزت، نجات، ماندگاری و سیادت، تولید و اقتصاد ما همه در وحدت است این یعنی اینکه همه حرف خود را بزنند اما وقتی کسی مسئول است، او را به عنوان مسئول باورکنیم و خیر انقلاب نیز در این است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه