اخبار داغ

امام جمعه خلیل آباد:

ارباب‌رجوع باید در ادارات حق دفاع از خود داشته باشد

ارباب‌رجوع باید در ادارات حق دفاع از خود داشته باشد
امام‌جمعه خلیل‌آباد گفت: نحوه رضایت‌مندی از دستگاه‌های اجرایی و تأیید این دستگاه توسط ارباب‌رجوع بسیار مهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت‌الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در نشست شورای اداری خلیل‌آباد اظهار داشت: کارکرد، وظایف و مأموریت‌های مسئولان در دستگاه‌های اداری قابل‌توجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه در برخورد با ارباب‌رجوع باید مدیران و زیرمجموعه آن دقت لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: جنبه‌های قانونی و اخلاقی در ادارات مشخص و اجرا شود و اگر به این جنبه‌ها عمل شود گرفتار آسیب‌ها نمی‌شویم.

,

امام‌جمعه خلیل‌آباد در ادامه تصریح کرد: نحوه رضایت‌مندی از دستگاه‌های اجرایی و تأیید این دستگاه توسط ارباب‌رجوع بسیار مهم است.

,

وی بابیان اینکه برخی از مردم گلایه‌مند هستند که برخی از مدیران اجازه صحبت به ما را نمی‌دهند، اذعان کرد: اگر ارباب‌رجوع حق دفاع از خود را نداشته باشد زیبنده و مطلوب نیست.

,

ناهیدی با تأکید بر اینکه برخورد نامناسب با ارباب‌رجوع عدم رضایت‌مندی ارباب‌رجوع را به دنبال دارد، عنوان کرد: در هر اداره‌ای باید بین نیروهای انقلابی با نیروهای غیرانقلابی تفاوت باشد.

,

وی در پایان خطاب مسئولان تأکید کرد: از هر آنچه که شمارا در اداره مدیون می‌کند پرهیز کنید و گردن خود را پله‌ای برای بالا رفتن دیگران قرار ندهید.

,

امام‌جمعه خلیل‌آباد در پایان ضمن تبریک سال نو خاطرنشان کرد: از حمایت و حضور اعضای شورای اداری خلیل‌آباد در مراسمات فرهنگی، ملی، مذهبی و اجتماعی شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه