اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب خبر داد:

پیشرفت ۸۵ درصدی احداث بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب

پیشرفت ۸۵ درصدی احداث بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: کار احداث بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) از پیشرفت ۸۵ درصدی برخوردار است و با ادامه این روند در اردیبهشت ماه سال ۹۶ شاهد افتتاح این بیمارستان خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با بیان اینکه بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب از پیشرفت ۸۵ درصدی برخوردار است، اظهار کرد: کار احداث این بیمارستان در دو طبقه به اتمام و تقریبا به مراحل پایانی رسیده و تنها نصب سقف کاذب، کف و محوطه سازی مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه پیش از اینکه قول اتمام این بیمارستان در نیمه نخست سال ۹۶ داده شده بود، افزود: در صورت ادامه این روند، ان شالله در اردیبهشت ماه سال ۹۶ شاهد افتتاح این بیمارستان خواهیم بود.

,

وی با بیان اینکه با تکمیل بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میزان نرم تخت بیمارستانی در این شهرستان افزایش می یابد، گفت: هم اکنون میانگین تخت بیمارستانی در میاندوآب به ازای هر هزار نفر ۰/۹ است که با اضافه شدن تخت های بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) به ۱/۱ تخت به ازای هر هزار نفر می رسد.

,

حیدری تصریح کرد: قدم های خوبی برای ارتقا سطح سلامت، درمان و خدمات پزشکی برداشته شده و پروژه هایی در دست اجراست که با اتمام این پروژه ها و افتتاح آنها، شاهد تحول عظیم دیگری در بخش درمان در جنوب آذربایجان غربی خواهیم بود.

,

گفتنی است میاندوآب قطب درمان در جنوب آذربایجان غربی است و این امر لزوم توجه بیشتر و تجهیز و افزایش امکانات در این شهرستان را می رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه