اخبار داغ

با انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

آغاز رسمی روند انتخابات شورای شهر و روستا در فاروج

آغاز رسمی روند انتخابات شورای شهر و روستا در فاروج
راه فاروج-فرماندار شهرستان فاروج ضمن اعلام آغاز روند انتخابات شهر و روستا در شهرستان فاروج از انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه فاروج؛ پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا با صدور دستور وزیر محترم کشور در 25 اسفندماه آغاز و فرمانداری شهرستان فاروج نیز روند این انتخابات را با وصول این دستور در 28 اسفند آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه فاروج,

فرماندار شهرستان فاروج در گفتگو با خبرنگار راه فاروج گفت: برای انتخابات شورای شهر و روستا یک برنامه زمان‌بندی داریم که اعلام‌شده و باید هم بر اساس همان برنامه زمان‌بندی عمل بکنیم و تمامی قسمت‌ها و کارها را به‌موقع به انجام برسانیم. بخشی از این اقدامات که روزهای قبل انجام‌گرفته است، انتشار آگهی انتخابات توسط مجموعه فرمانداری و بخشداری شهرستان صادرشده و در بین شهرها و روستاها توزیع‌شده است.

,

وی در ادامه افزود: از 25 اسفند تا 29 این ماه فرصت داشتیم که از بین 30 نفر معتمد معرفی‌شده، 8 نفر اعضای هیات اجرایی را انتخاب کرده و هیات اجرایی انتخابات شهرستان را تکمیل بکنیم. خوشبختانه با جلسه‌ای که امروز برگزار شد این 30 نفر معتمد با حضور در فرمانداری شهرستان به هیات نظارت بر انتخابات معرفی‌شده و طی انتخاباتی 8 نفر را از بین خود انتخاب کردند که از این به بعد اجرای انتخابات و اقدامات عملیاتی انتخابات توسط اعضای هیات اجرایی شهرستان انجام خواهد گرفت.

,

هادی رجایی نیا با اشاره به نحوه ترکیب هیات اجرایی شهرستان، افزود: ترکیب هیات اجرایی به این صورت است که فرماندار به‌عنوان رئیس هیات اجرایی، مدیر آموزش‌وپرورش و رئیس ثبت‌احوال به‌عنوان اعضای اداری هیات اجرایی و 8 نفر از معتمدین نیز به‌عنوان اعضای هیات اجرایی، فعالیت خواهند کرد.

,

وی در رابطه با منتخبین افراد معتمد برای هیات اجرایی، اظهار داشت: در انتخاباتی که امروز برگزار شد، آقایان نجاتی، سعیدیان، قانعی، فدایی، دهقان، دیواندری، اجتماعی و خانم وافری به‌عنوان 8 نفر اعضای هیات اجرایی بودند که خود معتمدین از بین خود انتخاب کرده و از این به بعد با این عزیزان بحث انتخابات را پیش می‌بریم.

,

رجایی نیا با اشاره به زمان ثبت‌نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از 30 اسفند تا 6 فروردین 96، افزود: تقاضای ما این است که همه‌کسانی که واقعاً توان را در خودشان می‌بینند، چه در سطح شهرها و چه در سطح روستاهای ما، حضور پیداکرده و ثبت‌نام داشته باشند. حضور گروه‌ها و اقشار و تنوع افراد در ثبت‌نام، قطعاً حضور و مشارکت مردم را هم در پی خواهد داشت.

,

وی در پایان افزود: ما در این انتخابات 4 اصل راهبردی را بنا داریم که حتماً اجرا می‌کنیم و جزو شاخص‌ها و الویت های اصلی ما در کار است، 1- بحث سلامت انتخابات که باید انتخابات سالم و به‌دوراز حاشیه‌ای را برگزار کنیم 2- بحث امنیت انتخابات که باید انتخابات در بستر امن و فضای آرامش برگزار شود 3- قانون‌گرایی که تمام اقدامات ما در این انتخابات بر مبنای قانون خواهد بود و ما خارج از قانون عمل نخواهیم کرد 4- مشارکت مردم و حضور حداکثری مردم هست که بنده خواهشمندم در قدم اول هرکس که توان دارد در جهت عضویت در شورای شهر ثبت‌نام بکند و درخواست بعدی بنده از مردم این است که در 29 اردیبهشت همه باهم در پای صندوق‌های رأی حضورداشته باشیم و حماسه دیگری را برای کشور اسلامی ما در سطح شهرستان رقم بزنیم.

,

 

,

پایان خبر/.77

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه