اخبار داغ

نماز جمعه هسته ی مرکزی همه ی عبادات است

نماز جمعه هسته ی مرکزی همه ی عبادات است
امام جمعه همدان در جمع خادمین نماز جمعه گفت: مهم ترین ارزش هر شاغل این است که ارزش شغل خویش را بداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای دانشجو؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی امروز عصر(95/12/28) در جمع خادمین نمازجمعه ی همدان ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) گفت : مهم ترین ارزش هر شاغل این است که ارزش شغل خویش را بداند، اگر بداند ، کارش را به طور احسنت انجام میدهد ولی اگر ارزش شغل خود را نداند کارش را بخشنامه ای نجام میدهد و یکی از ایرادات اداره ها این است که کارمندان ارزش معنوی کار خود را نمیداند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای دانشجو,

, ,

وی افزود: نماز جمعه هسته ی مرکزی همه ی عبادات است . این نماز جمعه چه نقشی را ایفا میکند که امام(ره) می فرمایند اگر دستاورد انقلاب همین نماز جمعه بود ، برای ما کافی بود ؟ یکی از اهرم های قدرت مند ما در پیروزی در جبهه های جنگ همین نماز جمعه بود و من معتقدم اگر این نماز جمعه را نداشتیم نمی توانستیم در جنگ پیروز شویم.

,

, ,

آیت الله محمدی در انتها بیان کرد: در دین اسلام برای کسی که در نماز جماعت شرکت می کند پاداش و مزد بسیاری است ، به طوری که اگر تعداد نمازگزاران از یازده نفر بیشتر شود ملائک از محاسبه ی پاداش آن عاجز اند؛ حالا کسانی که این بستر را برای نمازگزاران آماده میکنند تا زمینه ی مناسب برای برگزاری نماز فراهم شود پاداشی معادل تمام نمازگزاران نصیبشان میشود ، لذا شما خادمین نماز جمعه باید به خود افتخار کنید که مشمول همچین مزد و پاداشی خواهید بود.

,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه